لیزر دست و پا راه حل بسیار مناسبی برای رهایی از موهای زائد می باشد. اگرچه فرایند لیزر موهای زائد به طور موثری رشد موها را برای مدت طولانی به تأخیر می‌اندازد، اما معمولاً منجر به از بین رفتن دائمی آنها نمی‌شود.

بنابراین برای از بین بردن دائمی موهای زائد به چندین جلسه لیزرتراپی نیاز است و همچنین ممکن است به روش‌های نگهدارنده نیز نیاز باشد.

کلینیک زیبایی سپیدار بهترین مرکز لیزر ( لیزر مو شرق تهران ) با بیش از 15 سال سابقه در زمینه زیبایی و لیزر با استفاده از مواد اولیه و تجهیزات بهداشتی و یکبار مصرف برای هر مراجعه کننده می باشد.

همچنین در این مرکز انواع روش های جوانسازی، لاغری و زیبایی انجام می شود.

 

 

لیزر یک روشی علمی و مدرن است که بدون آسیب زدن به سطح پوست یا لایه‌های زیرین آن، موهای زائد را ریشه‌کن می‌کند.

در نتیجه این کار بدن شخص کاملا بدون مو، زیبا و براق می‌شوند و او می‌تواند بدون نگرانی زیباترین لباس‌های کوتاه را به تن کند.

لیزر موهای دست و پا برای تمامی افراد، با هر رنگ پوست و هر رنگ مویی مناسب می باشد. اما در این میان باید به این موضوع اشاره کنیم که بیشترین تاثیر لیزر پا بر روی کسانی است که موهای تیره با ریشه ضخیم و پوستی روشن دارند.

 

فواید لیزر دست و پا را می توان اینگونه برشمرد:

1-لیزر موهای زائد بسیار سریع است

2-نتایج این روش طولانی مدت است

3-درد همراه با بند انداختن یا مورد گذاشتن در این روش دیده نمی شود

4-آزادی پوشیدن هر چیزی که دلتان می خواهد

5-پوستی هموارتر

6-آثار جانبی حداقلی

معایب لیزر دست و پا شامل موارد زیر می باشد:

1-لیزر موهای دست و پا فرایند وقت گیری است

2-پارامتر هزینه: لیزر موهای زائد هزینه نسبتاً بالایی دارد.

3-لازم است تا در تمامی جلسات لیزر درمانی شرکت کنید: برای آنکه به بهترین نتایج دست پیدا کنید، باید انسجام این فرایند را حفظ کنید.

4-سوختگی پوست: اگر این فرایند توسط فرد غیرمجرب و آماتور انجام شود، می تواند باعث سوختگی و ماندن جای زخم روی پوست شود.

لیزر کل پا شامل چه قسمت هایی می شود؟

از بین بردن موهای زائد پا شامل کل قسمت های ران پاها، زانوها، ساق پاها و روی پا می شود.قطعا شما پس از اولین جلسات لیزر پا، تاثیر و نتیجه آن را مشاهده می کنید و در طول دوره درمان، شاهد از بین رفتن ریشه های موهای زائدتان خواهید بود.

آیا لیزر موهای زائد پا نتیجه بخش است؟

معمولا در افرادی که موهای زبرتری دارند نتیجه بهتری خواهد داشت. لیزر ممکن است چندین ساعت زمان ببرد و بعد از اولین جلسه نتایج آن را مشاهده خواهید کرد اما برای از بین بردن دائمی موهای زائد چندین دوره  زمان خواهد برد.

جلسات چهارم یا ششم که فاصله آنها حدودا ۵ هفته می باشد ۸۰ درصد کاهش رشد مو را مشاهده خواهید کرد.

حتما بخاطر داشته باشید یک ماه قبل از انجام لیزر موهای زائد از آفتاب گرفتن دوری کنید. زیرا لیزر به پوست های برنزه شده جواب نخواهد داد و اگر سابقه عفونت دارید حتما قبل از انجام لیزر  با متخصص مشورت کنید.

 

جمع بندی

اگر به دنبال بهترین کلینیک لیزر مو  در شرق تهران  هستید پیشنهاد ما به شما کلینیک زیبایی سپیدار می باشد.

این کلینیک با استفاده از کادر تخصصی، لیزر موهای زائد را با کیفیت بسیار بالایی انجام می دهد. رضایت مشتری رزومه کاری این مرکز گواهی بر این ادعا می باشد

با استفاده از خدمات این مجموعه، لیزر موهای زائد پا را با هزینه مناسب انجام دهید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید