جوانسازی با هایفو

جوانسازی با هایفو


هایفوتراپی یکی دیگر از راه های مدرن جوانسازی پوست می باشد که در کلینیک های زیبایی انجام می شود .هایفو یا HIFU، به معنای امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا می باشد.

جوانسازی با هایفو یکی از روش‌های بسیار موثر و بی خطر برای جوانسازی پوست است که در مرکز زیبایی سپیدار که یکی از شناخته شده ترین کلینیک های زیبایی پوست و مو و لیزر مو شرق تهران استف انجام می شود.

این مرکز با بیش از 15 سال سابقه بهترین مرکز لیزر ( لیزر مو شرق تهران ) در تهرانپارس می باشد که با استفاده از به روزترین دستگاه های دنیا آماده ی خدمت رسانی به مراجعه کنندگان می باشد.

همچنین این روش برای سفت کردن و لیفتینگ پوست انجام می شود که بدون درد و غیر تهاجمی است. می توان گفت که این روش می‌تواند جایگزین مناسبی برای لیفت صورت باشد.

در هایپرتروفی از امواج فراصوت برای درمان پوست استفاده می شود. این امواج کلاژن سازی کرده و از افتادگی و پیری پوست جلوگیری و یا آن را درمان می کنند.

هایفو تراپی برای چه افرادی مفید است؟

 افراد بین ۳۰ تا ۷۵ سال می توانند از این روش درمانی برای چوانسازی پوست استفاده کنند. همچنین این روش برای شل شدگی ها و افتادگی های سطحی پوست مناسب است و خطری در پی نخواهد داشت.

هایفوتراپی باعث جلوگیری از پیری زودرس میشود. گاهی افراد جوانتر از هایفو تراپی استفاده می کنند و نتایج بسیار مفیدی می‌گیرند.

گاهی نیز اشخاصی که پوستشان دچار آسیب هایی مانند آسیب در معرض نور خورشید قرار گرفتند و عارضه هایی که اثر تابش اشعه فرابنفش خورشید برای پوست پیش می‌آید؛ از این روش اقدام به درمان پوست خود می کند.

زمانی که شل شدگی ها و افتادگی های پوست شدیدتر باشد نیاز است چند جلسه برای درمان گذاشته شود گاهی متقاضیان مسن تر هستند و افتادگی پوست آنها بسیار شدیدتر است.

در این زمان نیاز به جراحی خواهند داشت زیرا هایفوتراپی برای چروک و افتادگی های بسیار شدید مناسب نیست و خوبی مناسبی نخواهد داشت.

کاربردهای هایفوتراپی

1- رفع غبغب

2- لیفت گونه‌ها

3-رفع افتادگی پلک بالا

4-لیفت (بالا کشیدن ابروها)

5-رفع افتادگی‌های زیر چانه (رفع افتادگی پایین صورت )

6-سفت و محکم شدن پوست و جوانسازی پوست صورت

7-رفع چروک‌های کناره‌های خارجی چشم‌ها (چین‌های پنجه کلاغی)

8- کم شدن عمق خطوط خنده و گریه (رفع افتادگی گوشه‌های لب‌ها)

9- رفع چین و چروک‌های صورت و گردن از طریق کشیدن پوست صورت و گردن

چه کسانی نباید هایفوتراپی انجام دهند؟

1-زنان باردار و شیرده.

2-مبتلایان به بیماری‌های خاص مانند دیابت.

3- اشخاصی که دارای آکنه و جوش شدید یا کیستیک هستند.

4- افرادی که دارای اجسام فلزی مثل ایمپلنت، پلاتین در ناحیه درمان هستند توصیه نمی‌شود.

5-همچنین HIFU برای افراد مبتلا به عفونت و ضایعات پوستی باز مثل تبخال در ناحیه هدفت مناسب نیست.

6- و افرادی که سابقه بیماری‌های قلبی و تشنج را دارند برای انجام این روش بهتر است با پزشک مشورت کنند.

7-افراد مسن با افتادگی شدید و گسترده پوست، یا پوست بسیار آویزان بر روی گردن، کاندیدای خوبی برای این روش نیستند و ممکن است نیاز به جراحی داشته باشند.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید