لیزر شکم و کمر

لیزر شکم و کمر


لیزر شکم و کمر از پکیج های زیبایی و خدمات لیزر در کلینیک زیبایی سپیدار بهترین مرکز لیزر   ( لیزر مو تهرانپارس  ) و مرکز جوانسازی پوست در شرق تهران می باشد.

 با توجه به نوع پوست و موی بدن هر فرد لیزر شکم و کمر انجام می شود. ، لیزر درمانی علاوه بر کاهش وقت و هزینه های شخص، تاثیری بسزا و نتیجه ای مطلوب بر روی نابودی موهای ضخیم خواهد داشت.

لیز موهای زائد به این صورت عمل می کند که نور لیزر هر چیزی که تیره‌رنگ باشد را حرارت داده و می‌سوزاند. با حرارت دادن و سوزاندن موی تیره‌رنگ داخل فولیکول مو، خود فولیکول نیز آسیب می‌بیند و از بین می‌رود.

هرکدام از موهای بدن ما دارای یک چرخه‌ی رشد و استراحت هستند. در یک زمان مشخص اکثر موهای بدن ما در فاز استراحت هستند و تعداد کمی از آن‌ها در فاز رشد هستند.

اگر هنگام لیزر موهای زائد ، فولیکول مو در فاز استراحت باشد، اشعه لیزر بر آن اثری ندارد. به همین دلیل است که برای از بین بردن تمامی ‌موها به چندین جلسه درمان با لیزر، با فاصله های زمانی مشخص نیاز است.

با هر جلسه رفع موهای زائد تعدادی از فولیکول‌های فعال مو سوخته می‌شوند و بالاخره پس از مدتی تمامی‌ موها از بین می‌روند

 

تعداد جلسات لیزر موهای زائد شکم با توجه به نوع مو و پوست بدن هر شخص متغیر بوده و بدون در نظر گرفتن فاکتورهای از قبیل :

1-انتخاب نوع دستگاه لیزر

2-نوع پوست

3-اختلالات هورمونی

4-سن و جنسیت

4-رنگ پوست و ضخامت مو

6-عوامل ژنتیکی 

7-الگوی رشد نرمال مو و … 

نمیتوان به طور دقیق و مشخص گفت که هر شخص به چه تعداد جلسه برای رفع این مشکل خود نیاز دارد.

در واقع افراد با موهای ضخیم و سیاه تر و همچنین رنگ پوست تیره تر طبیعتا به تعداد جلسات بیشتری برای انجام این کار نیاز دارند.

این در حالی است که افراد با پوست روشن و موهای بور و نازک در مدت زمان کوتاه تری به لیزر درمانی پاسخ مثبت خواهند داد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید