تزریق ژل شرق تهران

تزریق ژل شرق تهران


تزریق ژل و انواع فیلر یکی کارهایی که در زیبایی و جوانسازی پوست تأثیر بسزایی دارد. کلینیک زیبایی سپیدار یکی از بهترین مراکز تزریق ژل شرق تهران ( تزریق ژل تهرانپارس ) می باشد.

در این مقاله به بررسی مزایای تزریق ژل و هر آنچه که در مورد آن باید بدانید را مورد بررسی قرار دهیم. 

 

 

ژل‌ها نوعی پرکننده و حجم دهنده پوستی هستند که جهت جوان‌سازی، فرم دهی و حجم‌دهی نقاط مختلف بدن استفاده می‌شوند. از مهم‌ترین مواد تشکیل‌دهنده ژل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-هیالورونیک اسید :

این ماده طبیعی در پوست تمام انسان‌ها وجود دارد و به حفظ طراوت و رطوبت پوست کمک می‌کند. تزریق ژل هیالورونیک اسید نهایتاً تا یک سال دوام دارد و پس از آن به‌تدریج جذب بدن می‌شود.

انواع فیلرهای هیالورونیک اسید مورد تأیید سازمان غذا و داروی آمریکا شامل ژوویدرم، رستیلن و بلوترو بالانس هستند.

 

2-هیدروکسیل آپاتیت کلسیم :

 این ماده طبیعی در استخوان به‌وفور یافت می‌شود. هیدروکسیل آپاتیت از نظر میزان غلظت به نسبت هیالورونیک اسید غلیظ‌تر بوده و طول عمر بیشتری دارد.

تزریق این ماده به پوست سبب تحریک کلاژن‌سازی و رفع خطوط و چین و چروک خواهد شد. از انواع فیلرهای هیدروکسیل آپاتیت کلسیم مورد تأیید سازمان غذا و دارو می‌توان به رادیز اشاره کرد.

3-اسید پلی ال لاکتیک : 

این ماده با تحریک کلاژن‌سازی موجب استحکام پوست و کاهش چین‌وچروک می‌شود.

این ژل اسکالپترا یکی از فیلرهای مورد تأیید سازمان غذا و داروی آمریکا است که حاوی مقدار زیادی اسید پلی ال لاکتیک است و نتایج آن تا دو سال باقی می‌ماند.

4-پلی متیل متاکریلات : 

با اینکه این ماده صنعتی است ولی برای استفاده در بدن ایمن شناخته شده است. همچنین به دلیل داشتن کلاژن فراوان در خود، سبب سفتی و انسجام پوست می‌شود.

بلافیل یکی از فیلرهای پلی متیل متاکریلات تأییدشده در سازمان غذا و داروی آمریکا است.

 کاربردهای تزریق ژل زیبایی:

1- زاویه سازی فک

2-فرم ‏دهی لب، گونه و چانه

3-از بین بردن چین و چروک و خطوط ریز

4-بهبود گود افتادگی و تا حدی تیرگی زیر چشم

5- بهبود خط خنده، چین‏ و چروک ‏های عمیق اطراف لب

 

میزان ماندگاری نتایج:

 مهارت پزشک، محل درمان و نیز شرایط بیمار در میزان ماندگاری تزریق ژل و نتایج آن تاثیر بسیاری دارد. همچنین نوع مواد تشکیل دهنده ی آن، یکی از فاکتورهای مهم در میزان ماندگاری نتایج تزریق ژل است.

اگر مواد مورد استفاده در ژل مانند اسید هیالورونیک طبیعی باشد توسط بدن جذب شده و میزان ماندگاری نتایج نیز کمتر خواهد بود.

اما اگر مواد مصنوعی نیز به آن اضافه شود با توجه به غیر قابل تجزیه بودن این مواد، میزان ماندگاری نتایج نیز بیشتر خواهد بود. در حالت کلی و در بیشتر مواقع میزان ماندگاری نتایج ۶ ماه است که به ۲ سال نیز طول میکشد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید