میکرو نیدلینگ تهرانپارس

میکرو نیدلینگ تهرانپارس


میکرونیدلینگ یکی از همین روش های جوان سازی پوست صورت است که سابقه آن به بیش از 50 سال پیش باز میگردد! که راهی برای درمان جای جوش، لک و زخم، از بین بردن جای جراحی در صورت و…. می باشد.

از جمله معتبرترین مراکز میکرونیدلینگ تهرانپارس ( میکروندلینگ شرق تهران) کلینیک زیبایی سپیدار می باشد که یکی از بهترین راه های از بین بردن جای جراحی در پوست می باشد.

مزایای میکرونیدلینگ

1-تحریک پوست به جوانسازی و کلاژن سازی.

2-مناسب برای هر نوع پوستی و هر نوع تناژ رنگ پوستی.

3-قابلیت ترمیم پوست برای از بین بردن جای زخم و جوش.

4-روشن کننده و سفید کننده پوست با توجه به مواد داخل سرم ها.

این روش منجر به تسریع تولید کلاژن و الاستین در پوست می گردد و کاری می‌کند تا پوستی جوان و درخشان باشد. نتایج تحقیقات علمی نشان داده‌اند که فرآیند تولید کلاژن بعد از چند جلسه میکرونیدلینگ بهبود می‌یابد.

وقتی که سطح کلاژن در پوست صورت افزایش می‌یابد، پوست نرمتر و انعطاف‌پذیرتر می‌شود.

همچنین این فرآیند، باعث کاهش میزان چین و چروک، خطوط روی پوست، و کاهش اندازه منافذ روی سطح پوست صورت می‌شود. به طور کلی این فرآیند کمک می‌کند تا پوست جوان و شاداب شود.

 

 

میکرونیدلینگ با استفاده از دستگاه مخصوص میکرونیدلینگ انجام می‌شود. این دستگاه دارای سوزن‌های بسیار ریز و ظریفی است که بعد از قرار گرفتن بر روی پوست در آن سوراخ‌هایی ایجاد می‌کنند.

این سوراخ‌ها فضایی برای وارد کردن داروهای درمانی فراهم می‌کنند.

این داروها که دوز و نوع آن‌ها با توجه به شرایط فرد بیمار و نوع آسیب پوستی او تعیین شده‌اند. از طریق روزنه‌های ایجاد شده وارد لایه‌های پوست می‌شوند و با تحریک سلول‌های پوستی فرایند ترمیم و بازسازی آن را آغاز می‌کنند.

داروهای مورداستفاده در این روش معمولا حاوی ویتامین C و هیالورونیک اسید هستند. موادی که به تحریک سلول‌های پوستی کمک می‌کنند و روند تولید کلاژن و بازسازی پوست را تسریع خواهند کرد.

 

ماندگاری میکرونیدلینگ چقدر است ؟

افزایش ماندگاری و اثرگذاری روش میکرونیدلینگ تا حد زیادی به شیوه مراقبت پس از عمل بستگی دارد.

درصورتی‌که شخص همه دستورات پزشک را به‌درستی رعایت کند و این کار را در مراکز معتبر پزشکی (نه آرایشگاه یا کلینیک‌های غیر معتبر) انجام دهد، می‌توان انتظار داشت که نتایج آن برای مدتی طولانی باقی بمانند.

قطعا مواردی نظیر افزایش سن، سبک زندگی و رژیم غذایی بر روی روند تولید کلاژن اثر می‌گذارد.

بنابراین پس از مدتی ممکن است اثرات میکرونیدلینگ از بین برود و نیاز به ترمیم وجود داشته باشد. البته در صورت استفاده از این روش خیال شما برای حداقل ۲ سال راحت خواهد بود.

مراقبت های بعد از میکرونیدلینگ

به دلیل سوزن هایی که به صورت عمقی وارد پوست شده اند، التهاب و کبودی یکی از اولین نتایج این عمل زیبایی است که موجب ترس و وحشت بسیاری از افراد می شود.

پس اگر می خواهید نشانه های انجام این عمل زیبایی در سریع ترین زمان ممکن بهبود پیدا کند، موارد زیر را بعد از انجام این عمل زیبایی رعایت کنید:

1-مصرف میوه هایی که خاصیت ترمیم کنندگی و بهبود جای زخم و التهاب دارند.

2-عدم استفاده از داروهای ضد التهاب مانند ادویل و بروفن. (چرا که این داروها در روند بهبود اختلال وارد کرده و اجازه نمی دهند که روند بهبود به صورت طبیعی طی شود.)

3-عدم انجام فعالیت هایی که باعث تعریق پوست می شوند.

4-عدم حضور در در معرض آفتاب مستقیم در طولانی مدت

5-استفاده از کرم های ضد آفتاب حاوی زینک

6-دست کاری نکردن پوست در روزهای اول

7-عدم استفاده از محصولاتی که خاصیت اسیدی دارند

عوارض میکرونیدلینگ چیست؟

1-التهاب و ورم خفیف

2-ایجاد انواع حساسیت های پوستی

3-قرمزی و تورم پوست در ناحیه درمان

4-تیرگی پوست در صورتی که میزان فشار وارد شده مناسب نباشد

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید