لیزر زیر بغل شرق تهران

لیزر زیر بغل شرق تهران


به طور کلی تمامی افرادی که موهای تیره یا زیادی در ناحیه زیربغل دارند، متقاضیان ایده‌آلی برای لیزر موهای زائد به شمار می‌آیند.

یکی از بهترین مراکز لیزر و لیزر زیر بغل شرق تهران  ( لیزر زیر بغل تهرانپارس ) کلینیک زیبایی سپیدار است. این مرکز با کادری متخصص در تمامی لاین های زیبایی در خدمت مراجعه کنندگان محترم می باشند.

پیش از شروع  لیزر زیر بغل  و  لیزر بدن باید بدانید که انتظار چه نتایجی را باید در بلندمدت داشته باشید و از احتمال رویش مجدد موها اطلاع داشته باشید، همچنین لازم است بدانید که باید چند جلسه لیزردرمانی انجام بدهید.

به‌جز بحث داشتن انتظارات منطقی، تنها عارضه‌ای که مانع انجام لیزردرمانی می‌شود، عفونت فعال است. خوشبختانه پس از برطرف شدن عارضه پوستی می‌توانید لیزردرمانی را انجام بدهید.

فواید لیزر زیربغل

 

لیزر موهای زائد زیربغل مزایا و فواید متعددی دارد که در ادامه با مهم‌ترین آنها آشنا می‌شوید:

نرم‌تر شدن پوست زیربغل

می‌توانید مطمئن باشید که پوست زیربغلتان پس از فقط چند جلسه لیزر زیربغل نرم‌تر خواهد شد.

لیزر نه تنها زیربغل را نرم و بدون مو می‌کند، بلکه تیرگی‌های آشکار زیر بغل را نیز از بین می‌برد تا احساس خوشایندتری پیدا کنید و اعتمادبه نفس و عزت نفستان بیشتر شود.

کاهش موهای درون‌روییده

موهای درون‌روییده زیربغل عارضه‌ای ناراحت‌کننده و تحریک‌کننده است. موی درون‌روییده زمانی ایجاد می‌شود که موهای فرخورده زیر پوست گیر بیفتد و باعث ایجاد برجستگی و ورم کردنی بشود که می‌تواند دردناک هم باشد.

به‌علاوه موهای درون‌روییده هنگام اصلاح با تیغ یا اپیلاسیون با وکس به راحتی عفونت می‌کند.

لیزر موهای زائد سلول‌های مو را در ناحیه‌های هدف، از جمله زیربغل تخریب می‌کند و از بین می‌برد و در نتیجه از بروز این عوارض جلوگیری می‌کند.

پیشگیری از راش و سوختگی تیغ 

اصلاح با تیغ و اپیلاسیون با وکس عمل‌هایی برای از بین بردن موهای زائد هستند که ممکن است به پوست، به ویژه پوست زیربغل آسیب بزنند.

علت آسیب دیدن پوست این است که هنگام تیغ زدن یا استفاده از وکس لایه‌های فوقانی پوست نیز همراه با فولیکول‌های مو برداشته می‌شود.

در نتیجه لایه‌های پوست آسیب می‌بیند و پوست تحریک می‌شود. لیزر فولیکول مو را درون پوست هدف می‌گیرد و آن را بدون آسیب زدن به پوست از بین می‌برد، در نتیجه پوستی صاف، درخشان و بدون مو ایجاد می‌شود.

خلاص شدن از اصلاح روزانه

اگر مجبور باشید زیربغلتان را هر روز یا چند بار در هفته اصلاح کنید، این کار مداوم وقت فراغتتان را به روش آزاردهنده‌ای پر می‌کند، به‌علاوه باعث می‌شود که همیشه برای انجام دادن فعالیت‌هایی مانند رفتن به باشگاه یا استخر آماده نباشید.

اما وقتی موهای زیربغل را با لیزر از بین ببرید، همیشه برای همه چیز آماده‌اید و دیگر هرگز مجبور به تیغ زدن موهای زیربغل نمی‌شوید.

نتایج دائمی

بهترین فایده لیزر زیربغل دائمی بودن نتایج آن است، چرا که در لیزردرمانی از نور شدید پالسی (IPL) برای هدف گرفتن فولیکول‌ها و سلول‌های موی درون پوست در ناحیه هدف معین استفاده می‌شود.

این منبع نور قوی به فولیکول‌های موی درون پوست آسیب می‌زند و درنتیجه چرخه رشد مو مختل می‌شود. مو پس از تکرار شدن این عمل در چند جلسه، دیگر هرگز رشد نخواهد کرد.

چون پس از لیزردرمانی دیگر نیازی به استفاده مکرر از تیغ و وکس نخواهید داشت، لیزردرمانی در بلندمدت موجب صرفه‌جویی در وقت و پولتان می‌شود و دیگر لازم نیست نگران موهای زائد زیربغل باشید.

 

فواید لیزر زیربغل

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید