لیزر موهای زائد آقایان

لیزر موهای زائد آقایان


لیزر موهای زائد آقایان

 لیزر موهای زائد  را می توان ازجدیدترین روش های رهایی از موهای زائد بدن دانست ( لیزر موهای زائد شرق تهران (لیزر موهای زائد تهرانپاس

بسیاری از آقایان ایرانی بدن پرمویی دارند و سوال خیلی رایجی که برایشان پیش می‌آید این است که بهترین راه برای کاهش یا رهایی از این موهای زیاد چیست؟

 لیزر موهای زائد  امکان حذف و یا کاهش تراکم موی بدن مردان در نواحی سینه، شکم، کمر، صورت، گردن، پا، ناحیه تناسلی و باسن را ایجاد کرده است.

کلینیک زیبایی سپیدار از یکی از مراکز لیزر مو تهرانپارس و بهترین مرکز لیزر و جوانسازی در شرق تهران آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد.خدمات لیزر در این کلینیک بدون هیچگونه عوارض جانبی صورت میگیرد .

 آقایان چرا به لیزر نیاز دارند؟

1-طاسی یا کچلی سر

2- شکل‌دهی و آنکادر موهای صورت

3-اصلاح راحت‌تر و مشکل موهای زیر پوستی

4-کاهش تراکم برای آقایان پرمو (دلایل زیبایی)

 

در حال به صورت کلی تقسیم‌بندی مو‌های زائد بدن را به صورت زیر به حساب می‌آورند:

1-گوش

2-سینه

3-زیر بغل

4-ران و ساق

5-پشت کتف
6-شکم و ناف

7-ناحیه تناسلی
8-باسن و پشت کمر

9-لیزر خط ریش و لیزر خط ریش

لیزر موهای زائد آقایان

 

مردان به چند دوره درمانی نیاز دارند؟

کمر و سینه مردان به ۶ تا ۸ دوره درمانی با فاصله زمانی تقریبا ۲ ماه (۶ تا ۸ هفته)، برای رسیدن به نتیجه قابل مشاهده نیاز دارند. مشتریان کاهش موی دائم و نه برداشت مو بصورت دائم خواهند داشت.

زیرا آنچه رخ می‌دهد این است که وقتی یک فولیکول از بین می‌رود، فولیکول دیگر بعد از آن ممکن است خودش رشد کند.

چرخه رشد مو مراحل مختلفی دارد بنابراین در هر زمانی (که در افراد مختلف متفاوت است) ۳۰ تا ۶۰ درصد موها در مرحله آنژن رشد و بقیه در مرحله خفته یا مرده قرار دارند.

لیزر، موهایی را که در مرحله رشد هستند از بین می‌برد و آنهایی که مرده‌اند بعد از چند هفته خواهند ریخت. بنابراین بعد از مدتی که به مرکز لیزر مراجعه می‌کنید موهایی که در مرحله رشد بوده‌اند.

حالا در مرحله خواب یا مرگ قرار دارند. بطور کلی اگر تمام قواعد این کار را رعایت کنید و درمانهایتان را در دوره زمانی پیشنهاد شده به شما، انجام دهید، مردان شاهد کاهش ۵۰ تا ۸۵ درصدی موهای زائدشان خواهند بود.

 

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد در آقایان

ممکن است در نواحی تحت درمان با لیزر موهای زائد مقداری تورم و قرمزی خفیف وجود داشته باشد، که معمولاً پس از چند ساعت برطرف می شود. در مجموع عوارض لیزر موهای زائد بسیار خفیف و کوتاه مدت هستند.

برخی از عوارض جانبی نادر نیز عبارتند از : تاول زدن و همچنین روشن یا تیره شدن پوست، بنابراین بسیار مهم است که قبل از انجام این روش با پزشک خود در مورد هر گونه شرایط پوستی و عادات یا شرایط پزشکی قبلی صحبت کنید.

1-حداقل به مدت 24 ساعت پس از لیزر موهای زائد از تراشیدن، اپیلاسیون، لایه برداری، شنا یا سونا، دوش گرفتن با آب بسیار داغ و لباس های تنگ و محدود خودداری کنید.

2-به مدت 2 هفته پس از لیزر از قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم نور مستقیم خورشید خودداری کنید و همیشه از ضد آفتاب با spf 50+ برای محافظت از پوست و حفظ نتایج و جلوگیری از هیپوپیگمانتاسیون و هیپرپیگمانتاسیون استفاده کنید.

3-در صورت لزوم برای کاهش درد و تورم از یخ استفاده کنید، می توانید پوست خود را با استفاده از یک پاک کننده ملایم تمیز کنید و یا از مرطوب کننده های غیر معطر استفاده کنید.

4-از ورزش کردن به مدت یک یا دو روز بعد از لیزر موهای زائد خودداری کنید، زیرا گرمای بیش از حد تولید شده می تواند پوست شما را بیشتر تحریک کند و عوارض جانبی ایجاد کند.

لیزر موهای زائد آقایان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید