بوتاکس دور چشم

بوتاکس دور چشم


بوتاکس دور چشم

با افزایش سن چین و چروک هایی کنار چشم به وجود می آید. در اثر خنده، نواحی کنار چشم منقبض می شوند و به همین دلیل این خطوط، که به خطوط خنده معروفند به وجود می آیند.

یکی از راه های از بین بردن این خطوط، بوتاکس دور چشم است. با استفاده از روش بوتاکس دور چشم ، می توان به بهترین نتیجه رسید و خطوط خنده را از بین برد.

کلینیک زیبایی سپیدار بهترین مرکز بوتاکس (بوتاکس شرق تهران ) با بیش از 15 سال سابقه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

تزریق بوتاکس در دور چشم ها در مراکز زیبایی به صورت سرپایی بوده و با سوزن های ظریف صورت خواهد گرفت که دردناک نیست. تزریق بوتاکس به دور چشم ها با کمک یک سرنگ انسولین است که ممکن است چند دقیقه طول بکشد.

بعد از تزریق بوتاکس، ممکن است در اطراف چشم ها پوست قرمز شود و فرد احساس سوزش چشم کند که البته طبیعی و موقت است.

بعد از تزریق فرد نباید دراز بکشد و به قسمت تزریق دست بزند تا از تزریق تزریق بوتاکس خوب نتیجه بدهد.

بعد از چند روز فرد خواهد دید که چروک های اطراف چشم محو شده و اثر محوشدگی حداکثر تا 6 ماه برای فرد ماندگار است. بعد از 6 ماه فرد مجددا برای تزریق به مرکز مراجعه کند.

همچنین متوسط ماندگاری بوتاکس 4 ماه اعلام شده که البته در برخی افراد بیشتر از ماه 4 ماه است. دفعات تزریق مجدد بوتاکس نامحدود است و باید در زمان مشخصی دوباره انجام شود چرا که تزریق مجدد باعث ماندگاری بوتاکس در پوست فرد است.

 

 

 

مزایای بوتاکس دور چشم

این روش مزیت های بسیاری نسبت به سایر روش ها دارد که همین باعث شده تا افراد بسیار زیادی به این سمت روی آورند و از این تکنیک برای جوانسازی پوست خود استفاده کنند.

1-در کمترین زمان نتایج بوتاکس دور چشم می توان مشاهده کرد

قطعا سریعترین روشی که می‌توان  برای از بین بردن چین و چروک های اطراف چشم استفاده کرد همین بوتاکس است که بازه زمانی اثربخشی آن زمان زیادی طول نمی کشد .

همان گونه که گفته شد می توانید در ۲۴ ساعت بعد از انجام این عمل نتایج را احساس کنید.

افراد بسیار زیادی به دنبال این هستند که بتوانند در یک مدت زمان کوتاه زیبایی خود را به دست آورد و پوستی صاف و جوان داشته باشند که استفاده از این روش می تواند برای آن ها بسیار سودمند باشد.

2-ماندگاری بالای بوتاکس دور چشم

میزان ماندگاری بالای بوتاکس دور چشم یکی دیگر از دلایلی است که می توانید برای انتخاب بوتاکس داشته باشید. این روش نسبت به سایر روش ها ماندگاری بالاتری دارد و می‌تواند بین 4 تا 6  ماه این عمل ماندگاری داشته باشد.

اما بستگی به مهارت متخصصی که این کار را انجام می‌دهد و همچنین رعایت کردن برخی نکات می توانید از حداکثر زمان برای استفاده از این تکنیک استفاده کرد.

3-قدرت اثر بخشی بالا

قدرت اثر بخشی بوتاکس دور چشم باعث شده است نسبت به سایر روش ها طرفداران بسیاری داشته باشد چون شما می توانید با استفاده کردن از یکبار تزریق آن عمیق‌ترین چین و چروک هایی که روی صورت تان قرار دارند را از بین ببرید.

سالانه هزاران نفر از این تکنیک استفاده می کنند که دلایل آن هم همین مزایایی است که گفته می شود.

عوارض بوتاکس دور چشم

تزریق بوتاکس نیز می تواند برای شما مشکلاتی را به وجود بیاورد. اما ابتدا نیاز است بدانید که بیشتر مشکلاتی که با این روش به وجود آمده تنها به خاطر ناوارد بودن متخصصی است که این عمل را انجام داده است.

مشکلاتی که تزریق بوتاکس توسط متخصصین غیر حرفه‌ای دارند به این ترتیب است:

1-افتادگی پلک

2-کشیدگی ابرو

3-مشکلات بینایی

اما همان‌طور که گفته شد تمامی این مشکلات بیشتر به دلیل مراجعه نکردن به یک پزشک متخصص در این زمینه است.

همان طور که می دانید بوتاکس یک ماده سمی به شمار می آید و اگر از آن به درستی استفاده نشود و در مناطقی صحیح تزریق نشود می تواند عوارض جانبی برای شخص به همراه داشته باشد.

همیشه سعی کنید از کلینیک های معتبر زیبایی استفاده کنید چون بیشتر خطراتی که ممکن است برای افراد به وجود آید این است که به کلینیک‌هایی

مراجعه می‌کنند که تجربه و مهارت کافی در پیاده سازی چنین تکنیکی را ندارند و باعث به خطر افتادن سلامت زیبا جویان می شود.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید