جونسازی پوست با تزریق ژل

جونسازی پوست با تزریق ژل


تزریق ژل و جوانسازی پوست در کلینیک زیبایی سپیدار بهترین مرکز لیزر ( لیزر مو تهرانپارس )

با بالا رفتن سن و با گذشت زمان بافت صورت و بدن نازک شده و چین‌وچروک روی پوست ظاهر می‌شود. نواحی مانند گونه‌ها حجم خود را ازدست‌داده و افتاده به نظر می‌رسند.

ایجاد چین و چروک یکی از مسائلی است که با بیشتر شدن سن خود را نمایان می کند. بر همین اساس امروزه جوانسازی پوست با تزریق ژل به شکل عمده ای انجام می شود و طرفداران زیادی نیز به خود جلب کرده است.

تزریق ژل می‌تواند حجم ازدست‌رفته را بازگرداند و چین‌وچروک‌ها را صاف کند. سالانه بیش از یک میلیون زن و مرد از این روش زیبایی برای جوان‌سازی استفاده می‌کنند.

تزریق ژل برای انجام انواع لیفت در نقاط مختلف بدن هم انجام می‌شود. کلینیک زیبایی سپیدار واقع در شرق تهران یکی از بهترین مراکز تزریق ژل شرق تهران ( تزریق ژل تهرانپارس ) می باشد.

تزریق ژل یا تزریق فیلر یکی از راه‌های کسب نتایج خوب و ماندگار در زمینه رفع چین و چروک‌های صورت است که دوره نقاهت کمی داشته و در واقع جایگزین طبیعی جراحی زیبایی محسوب می‌شود.

ژل یا فیلر چیست؟

تزریق ژل یا تزریق فیلر می‌تواند دائمی یا موقت باشد. ساختار فیلر می‌تواند از ژل‌های طبیعی و مصنوعی که از پلیمرهای مختلف تشکیل شده‌اند یا کلاژن استخراج شده از انسان یا حیوان باشد.
اسیدهیالورونیک به صورت طبیعی در پوست تولید می‌شود و به تشکیل ساختار و قابلیت ارتجاعی آن کمک می‌کند.

اسیدهیالورونیک ساختارهای بین‌سلولی را پایدار کرده و شبکه‌ای ویسکو الاستیک را برای به هم پیوستن کلاژن و فیبرهای الاستین تولید می‌کند.

آنطور که مشاهده می‌شود با آسیب‌هایی که نور آفتاب به پوست وارد می‌کند و با بالاتر رفتن سن این پیوندها ضعیف‌تر شده و موجب به وجود آمدن توده‌های ناهموار کلاژن و الاستین می‌گردد.

هنگامی که اسیدهیالورونیک را به عنوان یک ژل یا فیلر به پوست تزریق می‌کنند به آن حجم داده و باعث می‌شود که پوست بتواند آب را جذب و حفظ کند.

این مزایا اسید هیالورونیک را تبدیل به یک ژل تزریقی عالی کرده است و در واقع سرآمد همه فیلرها برای تقویت بافت نرم می‌باشد.

 

 

کلینیک زیبایی سپیدار را می توان بهترین مرکز برداشتن خال با لیزر تهرانپارس دانست، همچنین این مرکز یکی از بهترین مراکز لیزر موهای زائد تهرانپارس ( لیزر موهای زائد شرق تهران ) می باشد.

 

انواع برندهای ژل صورت

 

1-ژل صورت ژوویدرم (Juvedeerm)

این محصول که از ژل هیالورونیک اسید ساخته شده است، یک ماده طبیعی موجود در پوست است که به حجم و رطوبت پوست کمک می‌کند. ژوویدرم برای اصلاح موقت چین و چروک های صورت به کار می‌رود.

2-ژل رستیلن (Restylane)

یک ژل غیرحیوانی و قابل تجزیه متشکل از اسید هیالورونیک است. رستی‌لین یک فیلر بافت نرم است که از طریق تزریق‌های ریز به پوست حجم می‌دهد، و چین و چروک پوست دور دهان و چشم را صاف می‌کند.

3-ژل صورت ریوانس (Revanesse)

یک فیلر پوستی اسید هیالورونیک است که برای درمان چین و چروک‌های ملایم تا عمیق از جمله چین‌های دور لب و بینی به کار می‌رود.

4-اسکالپترا (Sculptra)

متشکل از اسید پلی لاکتیک مصنوعی است. اسکالپترا اولین فیلر مورد تأیید سازمان غذا و داروی آمریکا است که برای پر کردن حجم از دست رفته صورت افراد مبتلا به اچ‌آی‌وی به کار می‌رود.

5- رادیس (Radiesse)

یک فیلر پوستی متشکل از اسید هیدروکسی آپاتیت است که برای اصلاح چین و چروک‌های ملایم تا عمیق به کار می‌رود. این ژل دوام بیشتری دارد؛

چون پس از تزریق، بدن اطراف آن کلاژن می‌سازد و باعث حجیم شدن مناطق تزریق شده می‌شود. دیگر انواع رادیس شامل رادیس پلاس و بلوترو بالانس (Belotero Balance) است.

 

قسمت‌های قابل درمان با تزریق ژل 

برای درمان علائم مختلف پیری پوست فیلرها و ژل‌های مختلفی ساخته شده‌اند که در موارد زیر کاربرد دارند:

1-تزریق ژل لب

تزریق ژل بهترین روش حجم دهی و بزرگ‌سازی لب‌ها است و جایگزین مناسبی برای جراحی زیبایی لب یا پروتز لب و یا فرم دهی و حجیم سازی لب ها از طریق ترانسفر چربی با هزینه های سنگین و روشهای پر خطر می باشد.

شما می توانید با تزریق ژل یا فیلر  عدم تناسب لب پایین و بالای خود را بهبود بخشید، حجم کل لب در نواحی مختلف را افزایش دهید.

در سنین بالاتر چهارچوب از دست رفته لب را به آن بازگردانید، پژمردگی خود لب و اطراف آن را بهبود بخشید.

2-تزریق ژل خط اخم

در بسیاری از بیماران وجود خط اخم چهره فرد را عبوس می‌کند و اثر ناخوشایندی روی اطرافیان می‌گذارد و می‌توان با استفاده هم‌زمان از بوتاکس و تزریق ژل خط اخم تا حد بسیار زیادی آن را کاهش داد.

 

3-تزریق ژل خط لبخند

از اولین و قدیمی‌ترین کاربردهای تزریق ژل رفع خط لبخند می‌باشد که توصیه می‌شود آن را کم کرد اما از بین نبرد که مرز طبیعی بین دهان و گونه از بین نرود.  درمان این ناحیه بسیار مناسب و موثر است.

4-تزریق ژل چروک چشم

درمان چروک‌های دور چشم توسط تزریق ژل نیاز به مهارت و تجربه بسیار دارد اما یکی از نقاطی است که تاثیر شگرف در جوان‌سازی کلی صورت دارد.

 

5-تزریق ژل چروک پیشانی

بسته به فرم صورت بیمار ناحیه پبشانی را می‌توان در قسمت‌های جلو و طرفین به شکل و متناسب با اطراف حجم داد.

رفع چروک‌های پیشانی و یکدست شدن سطح پوست از مزایای بالقوه تزریق ژل یا تزریق فیلر است.

6-تزریق ژل چروک گردن

برای پرکردن خطوط و چین‌های گردن و هم برای پژمردگی آن از تزریق ژل یا تزریق فیلر استفاده می‌شود.

همانطور که می‌دانید درمان چروک‌های روی گردن به وسیله روش‌های سطحی و انواع کرم‌ها و داروها معمولا نتیجه قابل مشاهده‌ای ایجاد نمی‌کند.

 

7-تزریق ژل چروک دست

برای پرکردن چروک‌ها و بهبود پژمردگی دست‌ها از تزریق ژل یا تزریق فیلر استفاده می‌شود همانطور که می‌دانید درمان دست‌ها به وسیله روش‌های سطحی و انواع کرم‌ها و داروها معمولا نتیجه قابل مشاهده‌ای ایجاد نمی‌کند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید