جوانسازی پوست دست

جوانسازی پوست دست


کلینیک زیبایی سپیدار، بهترین کلینیک جوانسازی پوست دست در شرق تهران می باشد.

با جوانسازی پوست دست می توانید زیبایی و لطافت را به پوست دستانتان بازگردانید. یکی از تغییراتی که با افزایش سن بر روی پوست بدن و به خصوص دست ها ایجاد می شود، لک های پوستی و چین و چروک پوست دست است.

شاید شما سن و سالی هم نداشته باشید اما متوجه بروز لک های قهوه ای رنگ، پشت دستتان شده باشید و یا پوست دست شما کمی چروک و شل شده باشید.

شاید فکر کنید دستان شما همیشه جوان و شاداب به نظر می‌رسند اما بدون توجه به نکات مراقبتی و در واقع مراقبت نکردن از دستان در مقابل علائم پیری، یکی از اولین بخش‌های بدن که نشانه‌های زودرس پیری را نشان می‌دهند، دست‌ها هستند.

درست مانند پوست صورت، گردن و قفسه سینه، پوست دستان شما هم می‌تواند دچار  چروک، لک‌های تیره و سایر علائم پیری شود، و طبیعتا تا جایی که ممکن است دلتان می‌خواهد از بروز این مشکلات اجتناب کنید.

مزایای جوانسازی پوست دست 

1-دست ها مکمل زیبایی صورت و گردن می باشند.

2-باعث می شود پوست دست طراوت و جوانی خود را به دست آورد.

3-روش های جوانسازی پوست دست غیر تهاجمی بوده و دردی ندارد.

4-جوانسازی پوست دست باعث افزایش اعتماد به نفس افراد می شود.

5-نتیجه جوانسازی پوست به سرعت قابل مشاهده بوده و ماندگار می باشد.

6-جوانسازی پوست برای مردان و بانوان با نوع پوست متفاوت قابل انجام می باشد.

 

 

انواع روش های جوانسازی پوست دست

دست ها به شدت در زیبایی و جوانی همه ما تاثیر می گذارند. یکی از اصلی ترین عضو بدن ما که با استفاده از آن فعالیت و کارهای روزانه مان را انجام می دهیم، دستان ماست.

همانطور که گفتیم دلایل بسیار زیادی می توانند در پیری و آسیب پوست دست موثر باشند. حال قصد داریم تا شما را با انواع روش های جوانسازی دست آشنا کنیم.

 

۱- جوان سازی پوست دست با لیزر

از دیگر روش های جوان سازی و زیبایی پوست دست، روش لیزر است. با استفاده از روش جوانسازی پوست با لیزر شما می توانید زیبایی و شادابی را به دستان خود بازگردانید.

جوانسازی دست با لیزر بیشتر مناسب کسانی است که قصد دارند رنگدانه های پوست دستشان را تغییر دهند. اگر از طریق این روش اقدام به زیباسازی و جوان سازی دست هایتان کنید، کمترین عوارض جانبی و بیرونی را تجربه خواهید کرد.

۲- جوانسازی دست با مزوتراپی

درمان مزوتراپی برای جوان سازی دست می تواند باعث بهبود ظاهر و بافت پوست شود. این فرآیند شامل تزریق ویتامین ها ، اسیدهای آمینه و مواد معدنی به داخل پوست است.

به عنوان یک روش درمانی ، بهتر است این کار را هر ۴ ماه یا بیشتر انجام دهید.

 

۳- جوان سازی پوست دست با میکرودرم

روش یکی از روش هایی است که قطعا امروزه بارها و بارها نام آن را شنیده اید. یکی از روش های جوان سازی دست، میکرودرم ابریژن است. طی این روش با ایجاد خراش های سطحی، لک های قهوه ای و مشکلات پوستی از بین می رود.

امروزه می توان گفت روش میکرودرم یکی از روش های بسیار رایج برای جوانسازی دست است.

موضوعی که در مورد روش میکرودرم باید به شما یادآور شویم این است که با این روش چین و چروک های بسیار جزئی دست از بین می رود اما چین و چروک های عمیق خیر.

بهتر است قبل از انجام هر گونه اقدامی برای جوان سازی با روش میکرودرم، به یک کلینیک زیبایی معتبر و پزشک متخصص مراجعه کنید و با ایشان در این زمینه مشورت کنید.

 

۴- جوانسازی پوست دست با تزریق ژل و چربی

جوانسازی دست با تزریق ژل و چربی یکی از روش های بسیار رایجی است که امروزه پیر و جوان از این روش برای جوان سازی دست هایشان استفاده می کنند.

در این روش جوان سازی دست، لک های پوستی و چین و چروک ها از بین می رود و دست، حجم از دست رفته خود را باز می یابد.

کسانی که جوان سازی با تزریق ژل و چربی را تجربه کرده اند می دانند که طی یک دوره کوتاه می توان نتیجه این جوانسازی را مشاهده کرد.

معمولا پزشکان متخصص برای تزریق چربی، از بافت های بدن چربی می گیرند و به دست ها تزریق می کنند.

 

۵- جوانسازی دست با تزریق فیلر کلاژن ساز

دست بسیاری از افراد به دلیل قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور شدید خورشید، شادابی و لطافت خود را از دست داده است. بهترین راه جوانسازی برای این افراد، تزریق فیلر کلاژن ساز است.

بعد از تزریق کلاژن به دست، این ماده در بدن باعث ایجاد سلول ها و رگ های خونی می شود و به مرور زمان جوانی را به دست های شما باز می گرداند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید