لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد


لیزر موهای زائد با توجه اینکه روش هزینه برداری است اما طرفداران بسیاری دارد چرا که ریشه موهای زائد را مورد هدف قرار می دهد.

کلینیک لیزر سپیدار یکی از شناخته ترین کلینیک های زیبایی پوست و مو و لیزر مو شرق تهران است

اما این سوال که لیزر موهای زائد درد آور است یا خیر، باید بگوییم : بیشتر افراد یا دردی حس نمی‌کنند و یا شات‌های لیزر را در حد یک گرمای ملایم و یا دردی سطحی و بسیار زودگذر و قابل چشم‌پوشی حس می‌کنند.

در تعداد کمی از افراد هم ممکن است درد وجود داشته باشد که با کمک روش‌هایی مثل کرم بی‌حس کننده مخصوص یا کمپرس یخ، می‌توان درد لیزر را کاملا از بین برد.

کلینیک زیبایی سپیدار  یکی از بهترین مراکز لیزر موهای زائد تهرانپارسلیزر موهای زائد شرق تهران) می باشد.

در جواب سوال بالا باید بگوییم بله لیزر موهای زائد درد دارد. اما بسته به نوع دستگاه و آستانه تحمل در هر فرد و ناحیه لیزر متفاوت خواهد بود. برای مثال درد در زیربغل و ناحیه بیکینی بیش از دست و پاهاست.

با این حال برخی افراد هنگام لیزر هیچ دردی را حس نمی‌کنند در مقابل برخی افراد درد نسبتا زیادی را حس می‌کنند. با این حال باید بگوییم درد لیزر کمتر از اپلاسیون موهای زائد می باشد.

 

 

 

میزان درد لیزر موهای زائد

میزان درد  لیزر پوست صورت

ضخامت پوست در نقاط مختلف پوست متفاوت است. پشت لب به دلیل نازک بودن پوست آن درد ناک‏ترین منطقه می‏ باشد. اما این درد حتی 5 دقیقه هم طول نمی‏ کشد!

نواحی دیگر مانند چانه، زیر چانه و گونه‏ ها به دلیل ضخیم بودن پوست میزان درد آن‏ها قابل تحمل ‏تر است و گاهی حتی احساس نمی ‏شود.

 

میزان درد لیزر دست‏ ها:

نسبت به ساق دست و بازوها ناحیه زیربغل بسیار دردناک است. اما فکر اینکه دیگر هیچ وقت به ژیلت و کرم موبر نیازی نیست احساس درد را کاملا از بین می‏ برد.

پوست بازو تقریبا مشابه پوست صورت است. اعصاب موجود در ناحیه پشت لب بیشتر از بازوها می ‏باشد در نتیجه از لحاظ دردناکی در محدوده‏ ی قابل تحمل است و نیازی به بی‏ حسی هم ندارد.

 

میزان درد لیزر بیکینی :

اگر تا به حال بیکینی خود را اپیلاسیون کرده باشید باید بدانید که درد ناشی از لیزر بسیار کمتر از اپیلاسیون است. مطمئن باشید از این مرحله به راحتی خواهید گذشت.

 

میزان درد لیزر موهای لیزر دست و پا

کم دردترین ناحیه بدن همین ران ‏ها هستند. اما راجع به ساق پا باید بیشتر دقت کرد. برای افرادی که آستانه تحمل درد آن‏ها پایین است استفاده از پماد بی‏ حسی در ناحیه ساق پا برای کاهش درد لیزر بسیار توصیه می ‏شود.

 

میزان درد لیزر موهای زائد لیزر شکم و کمر :

پوست شکم ضخیم اما حساس است مخصوصا اگر فرد قلقلکی باشد. ممکن است شات ‏های لیزر باعث تکان خوردن شما شود. در این شرایط برای کاهش درد لیزر سعی کنید بر روی تنفس خود تمرکز کنید.

معمولا ناحیه پشت به دلیل استخوانی بودن و نداشتن گوشت اضافی دردناک است. برای کاهش درد لیزر حتما از پماد بی‏ حسی استفاده کنید.

 

چه عواملی باعث تحریک و درد در ناحیه تحت درمان می شود؟

در زمان لیزر انرژی گرمایی بالای تولید شده توسط دستگاه های لیزر به پوست برخورد می کند و عصب های زیر پوست را تحریک می کند به همین علت احساس درد در ناحیه تحت درمان افزایش می یابد.

درد لیزر به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل عبارتند از:

1-رنگ پوست

2- آستانه تحمل درد

3- مناطق مختلف پوست

4- فناوری ساخت دستگاه لیزر

5- جنسیت افراد و مقاومت پوست

6- استفاده از روش‌های کاهش درد

7- رعایت کردن مراقبت‌ قبل از لیزر

8- طول موج استفاده شده برای پرتوهای لیزر

 

همانطور که گفته شد میزان درد در نواحی مختلف بدن متفاوت است و هرچه پوست ضخیم تر باشد میزان درد کمتر است.

برای مثال می توان گفت: درد لیزر پشت لب بیشتر از چانه، زیر چانه و گونه‏ ها، درد زیر بغل بیشتر از ساق دست و بازوها، درد لیزر بیکینی و ساق پاها بیشتر از ران ها و درد لیزر کمر به علت استخوانی بودن بیشتر از شکم است.

 

 

 

چگونه درد لیزر را کمتر کنیم؟

استفاده از پمادهای بی حسی در کلینیک های زیبایی برای کاهش درد لیزر پیشنهاد می شود. پماد بی‏ حسی مثل آب روی آتش عمل می‏ کند.

برای تمامی نواحی بدن می‏ توانید از بی ‏حسی برای کاهش درد لیزر استفاده کنید و هیچ محدودیتی ندارد. این پماد سطح درد را از مرحله 10 به مرحله 2 کاهش می‏ دهد و برای کسی که ترس از درد کشیدن دارد مانند یک معجزه عمل می ‏کند.

همچنین اصلاح دقیق و باقی نماندن مو بر روی سطح پوست کمک بسیار زیادی به کاهش درد ناشی از لیزر می‏ کند.

سیستم خنک ‏کننده تعبیه شده در دستگاه ‏های جدید راهکاری برای حل این مشکل است. تاثیرگذاری لیزر موهای زائد چنان شما را شگفت ‏زده خواهد کرد که نمی‏ توانید از ادامه جلسات دست بردارید.

 

لیزر موهای زائد تهرانپارس

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید