بهترین مرکز برداشتن خال با لیزر

بهترین مرکز برداشتن خال با لیزر


بهترین مرکز برداشتن خال با لیزر تهرانپارس ( بهترین مرکز برداشتن خال با لیزر شرق تهران )

بیش‌تر انواع تغییر رنگ پوست خال نامیده می‌شود. خال‌ها به دو نوع مادرزادی و اکتسابی تقسیم می‌شوند.

رنگ خال را سلول‎های رنگدانه‌دار پوستی (ملانوسیت) به‌وجود می‌آورند که تجمع خوش‌خیم سلول‌های ملانوسیتی، خالی به همین نام ایجاد می‌کند. انواع مشهورتر خال عبارتند از:

1-خال آبی

2-خال بکر Becker

3-خال اسپیتز Spitz

4-خال دیسپلاستیک

5-خال اسپیلوس Spilus

تعداد خال‌ها تا حدود ۳۰ سالگی در افراد افزایش می‌یابد و به طور میانگین افراد بزرگسال حدود ۲۵ خال در بدن خود دارند.

کلینیک زیبایی سپیدار را می توان بهترین مرکز برداشتن خال با لیزرتهرانپارس دانست، که با روش های مختلفی به درمان و از بین بردن خال ها پرداخته است.

همچنین این مرکز را می توان یکی از بهترین مراکز لیزر موهای زائد تهرانپارس ( لیزر موهای زائد شرق تهران ) دانست که در زمینه های جوانسازی پوست نیز فعالیت دارد.

داشتن پوستی صاف و بدون عارضه و برجستگی خواسته ی بسیاری از افراد است. وجود خال روی پوست امری نسبتا شایع و طبیعی است.

بسیاری از ما در نقاط مختلف بدن خال هایی داشته و به وجود آنها روی پوستمان عادت کرده ایم. اما گاهی وجود یک خال بزرگ و یا تعداد زیاد آن ها به خصوص روی صورت ممکن است چندان برایمان خوشایند نبوده و آزارمان بدهد.

خال ها از جمله مواردی هستند که می تواند زیبایی شما را بسیار تحت تاثیر قرار دهد. اینکه دقیقا چرا خال ها روی پوست ظاهر می شوند هنوز مشخص نیست .

 

 

برای برداشتن چه نوع خال هایی لیزر مناسب می باشد؟

در مورد خال های صاف و قهوه ای یا سیاه رنگ روش لیزر مناسب می باشد . در روش لیزر درمانی برای برداشتن کامل خال معمولا بین یک تا سه جلسه درمان نیازاست .

برداشتن خال با لیزر ، در مورد خال های بسیار بزرگ یا خال هایی که از پوست بیرون زده اند گزینه ی مناسبی نمی باشد.

 

روش برداشتن خال صورت با لیزر

روش خالبرداری صورت با لیزر یکی از روش های مورد توصیه است . در این روش از نور لیزر برای برداشتن خال سطحی صورت استفاده می شود ، برای این کار نور به طور مستقیم به خال تابیده می شود تا آن را گرم کند و در نهایت آن را بترکاند.

این روش بدون درد است، در آن به برش پوست یا بخیه نیازی نمی باشد و بخاطر همین خطر ایجاد جای زخم در این روش کمتر می باشد .

توصیه به استفاده از روش رفع خال صورت با لیزر برای بعضی از خال ها نسبت به خال های دیگر بیشتر است .

استفاده از این روش برای خال های سطحی و تازه بوجود آمده و همچنین خال هایی با قطر کوچک و صاف گزینه ی مناسبی است . استفاده از روش لیزر برای حذف خال در مورد خال های قدیمی یا خال های برجسته و برآمده چندان قابل توصیه نیست .

همچنین این روش برای خال هایی غیر معمولی که توسط پزشک معاینه نشده اند ، توصیه نمی شود . برای حذف خال با روش لیزر برای بی حس کردن ناحیه ی مورد نظر از یک داروی بیهوشی استفاده می شود .

سپس با تابش یک پرتو لیزر بر خال رنگدانه قهوه ای رنگ کاهش یافته و از بین می رود . مدت زمان این روش به میزان بزرگی و شدت خال بستگی دارد.

این روش درد کمتری دارد ، و یا می توان گفت بدون درد می باشد . برخی از بیماران درد شدیدی را در یک لحظه ی تابانیدن نور احساس کرده اند ، و برخی دیکر احساسی شبیه به برخورد یک کش پلاستیکی به پوست را داشته اند .

از نور لیزر برای برداشتن رنگ دانه های موجود در خال استفاده می شود. بعد از انجام این کار ، رنگ دانه های خال توسط سیستم درمان طبیعی بدن از بین می روند. به این ترتیب زخم ایجاد شده روی خال ، با گذشت زمان ترمیم شده و محو می شود.

قرمزی ناحیه ی مورد نظر پس از درمان طبیعی است . و یک پوست زخم در محل خال ایجاد می شود ، که بعد از گذشت چند هفته برطرف می شود توصیه می شود که از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب خودداری کنید.

چرا که پوست پوست جدید زیر خال بسیار حساس و ملتهب است ، و به مدت یک ماه و نیم پس از برداشن خال از کرم ضد آفتاب استفاده کنید . برای برداشتن کامل خال به چندین جلسه لیزردرمانی نیاز است.

عمل جراحی لیزر برای ریمو کردن خال صورت ، معمولاً بی خطر و ایمن است و احتمال ایجاد زخم و جراحت به خاطر آن حداقل است (در حدود ۱ درصد).

احساس درد این عمل جراحی به آستانه درد بیمار بستگی دارد دارد. به گونه ای که برخی از افراد درد ناچیزی همچون برخورد یک کش پلاستیکی به پوست را احساس می کنند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید