جوانسازی دور چشم

جوانسازی دور چشم


جوانسازی دور چشم (جوانسازی چین و چروک پوست دور چشم ها)

با ابالرفتن سن و کاهش کلاژن پوست، اطراف چشم و پلک ها یکی از حساس ترین ناحیه های صورت می باشند که دچار چین و چروک می شوند.

برای رفع افتادگی پلک بالا و پایین، چین و چروک‌های دور چشم، همچنین گودی، سیاهی و تیرگی زیر چشم روشهای مختلفی وجود دارد که هر کدام از آنها مزایا و معایب خاص خود را دارند.

کلینیک زیبایی سپیدار یکی از بهترین مراکز جوانسازی پوست شرق تهران ( جوانسازی پوست تهرانپارس) می باشد که به درمان جوانسازی دو چشم نیز می پردازد.

روشهای زیادی وجود دارد پزشک ضمن معاینه باید وضعیت چروک‌ها، شلی پوست، وجود گودی زیر چشم یا تیرگی زیر چشم را بررسی کند.

بیمار هم باید ببیند چند روز می‌تواند از محیط کار دور باشد یا قرمزی زیر چشم را تحمل کند.

تزریق ژل

یکی از روش‌های جوانسازی چشم است که حالت خستگی یا افتادگی پلک و چشم را با برجسته کردن ناحیه‌های فرورفته از بین می‌برد.

بوتاکس

یکی از درمان‌های پرطرفدار است که در کنار بسیاری از درمان‌های جوانسازی برای بالا بردن ابروها یا کاهش چین و چروک، خطوط پنجه کلاغی دور چشم یا حلقه‌های تیره زیر چشم انجام می‌شود.

مصرف یک کرم ضدپیری خوب بخش مهم دیگری از جوانسازی دور چشم است. متخصص پوست و زیبایی می‌تواند بهترین روش جوانسازی اطراف چشم را با توجه به نوع پوستتان توصیه کند.

 

 

 

تزریق فیلر

یکی از بهترین روش‌های جوانسازی دور چشم و درمان گودی زیر آن، تزریق فیلر چشم است. این روش، از کم‌عارضه‌ترین روش‌ها برای پر کردن تمامی خطوط ریز دور چشم است.

تزریق فیلر باعث افزایش رطوبت‌رسانی به پوست نازک و حساس دور چشم می‌شود. ماندگاری این روش، با توجه به سن، ژنتیک و عمق چین‌وچروک، بین 6 تا 12 ماه است و پس از آن، فرد نیاز به تزریق مجدد دارد.

البته باید در نظر داشته باشید که ممکن است به پیشنهاد پزشک، برای اثربخشی و نتیجه گیری بهتر، از تزریق فیلر گونه هم در کنار فیلر چشم، استفاده شود. اما این کار، بسته به نظر پزشک و متخصص زیبایی دارد. 

کلینیک زیبایی سپیدار یکی از بهترین مراکز کربوکسی تراپی تهرانپارس ( کربوکسی تراپی شرق تهران ) می باشد.

بلفاروپلاستی

یکی از روش های جوانسازی دور چشم بلفاروپلاستی پلک یا همان عمل پلک می باشد. در این روش، جراح به برطرف کردن افتادگی پلک، پف زیر چشم، از بین بردن چین و چروک ها و … می پردازد.

روش بلفاروپلاستی روش جراحی است و در آن از تیغ جراحی و در آخر از بخیه استفاده می شود. این روش دارای عوارضی می باشد که این عوارض عبارت اند از:

1- ایجاد عفونت

2- ایجاد اسکار

3- باز شدن محل زخم

4- کبودی دور چشم به مدت یک تا دو هفته

 

پلاسماتراپی

از دیگر روش جوانسازی دور چشم که یکی از بهترین روش جوانسازی دور چشم می باشد، پلاسماتراپی است. این روش بدون جراحی می باشد.

از پلاسماتراپی برای از بین بردن چین و چروک دور چشم، جوانسازی اطراف چشم و همچنین پف دور چشم استفاده می شود.

این روش به دلیل غیر جراحی بودن، می تواند بهترین روش جوانسازی دور چشم باشد.

مزایا:

این روش دارای اثرگذاری بالایی در اولین جلسه می باشد و همچنین این روش باعث سفت شدن پوست و از بین رفتن کیسه های چربی می شود و می تواند منجر به لیفت پلک بالا شود.

روش پلاسماتراپی به دلیل غیر جراحی بودن و نیاز نبودن به بیهوشی، می تواند بهترین روش جوانسازی دور چشم باشد. همچنین افراد بعد از انجام پلاسماتراپی می توانند به فعالیت روزانه خود بپردازند.

سابسیژن شرق تهران (سابسیژن تهرانپارس)

 

لیزر فرکشنال

این روش که یکی از روش های پیشرفته و محبوب جوانسازی دور چشم می باشد، لیزر فرکشنال است.

در این روش با استفاده از لیزر چین و چروک ها، پف ها و همچنین شل شدگی قسمت هایی از دور چشم از بین می روند. این روش سبب سفت شدن پوست دور چشم می شود.

این روش یکی از بهترین روش جوانسازی دور چشم می باشد.

مزایا: در روش لیزر فرکشنال با گذراندن ۲ تا ۳ جلسه شما می توانید نتیجه پایانی را مشاهده نمایید. بعد از ۲ تا ۳ جلسه می توانید کاهش یافتن چین و چروک، خطوط اطراف چشم و همچنین سفت شدن پوست دور چشم خود را مشاهده نمایید.

عوارض: یکی از عوارض روش لیزر فرکشنال ایجاد دلمه هایی ریز در زیر چشم شما می باشد، که بعد از یک هفته از بین خواهند رفت اصلا جای نگرانی نیست.

جوانسازی با آراف

از دیگر روش های جوانسازی دور چشم که یکی از بهترین روش جوانسازی دور چشم می باشد، می توان به آر اف فرکشنال اشاره کرد.

آر اف فرکشنال نوعی دستگاه است که از سوی پزشکان تایید شده و برای از بین بودن چین و چروک های دور چشم و ترمیم سلول های پوستی اطراف چشم می باشد. این دستگاه بسیار موثر می باشد.

دستگاه آر اف فرکشنال بدون آسیب رساندن به لایه های سطحی پوست سبب اثر گذاری در لایه های عمیق پوست می شود.

این روش یکی از بهترین روش جوانسازی دور چشم می باشد ولی اثر آن از روش لیزر فرکشنال کمتر می باشد. تمام تلاش خود را بکنید تا برای انجام این روش به بهترین دکتر و پزشکی دارای مهارت و تجربه و تخصص مراجعه کنید.

از عوارض آر اف فرکشنال ایجاد قرمز شدن زیر و دور پلک می باشد که اصلا جای نگرانی نیست و بعد از گذشت مدت کوتاهی این عوارض از بین خواهند رفت.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید