بهترین لیزر موهای زائد شرق تهران

بهترین لیزر موهای زائد شرق تهران


بهترین لیزر موهای زائد شرق تهران در کلینیک زیبایی سپیدار

از ناخوشایندترین اتفاقاتی که همه افراد با رسیدن به بلوغ آن را تجربه می‌کنند رشد موهای زائد است. موهای زائد نه‌تنها ظاهر بدن را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند، بلکه در بعضی از نقاط بدن مانند زیربغل مشکلاتی مانند عرق کردن و بو گرفتن را به همراه دارد.

این روزها یکی از رایج ترین راه های از بین بردن موهای زائد، استفاده از لیزر است. لیزر موهای زائد از محبوب ترین راه های دائمی است که معمولا نتیجه رضایت‌بخشی برای فرد به همراه دارد.

اگر شما هم از موهای زائد خود و روش‌های موقت از بین بردن آن‌ها خسته شده‌اید، شاید وقت آن است که به لیزر موهای زائد خود فکر کنید.

کلینیک زیبایی سپیدار، یکی از موفق ترین مراکز لیزر مو تهرانپارس و بهترین مرکز لیزر و جوانسازی در شرق تهران می باشد، در این مرکز از بهترین دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود.

در این روش با استفاده از نور لیزر موهای زائد را از قسمت‌های مختلف بدن از بین می‌برد. این روش با هدایت نور شدید به فولیکول‌های مو عمل می‌کند که مو را از بین می‌برد و رشد آینده را مهار می‌کند.

این یک روش ایمن و موثر برای حذف موهای زائد در نظر گرفته می‌شود، اگرچه نتایج می‌تواند بر اساس عوامل فردی مانند نوع پوست و رنگ مو متفاوت باشد.

در این مرکز لیزر موهای زائد واژن ، لیزر مو های سینه و باسن، لیزر بدن نیز برای خانم ها و آقایان انجام می شود.

 

 

لیزر موهای زائد از انرژی لیزر با حرارت بالا برای آسیب رساندن به فولیکول‌های مو استفاده می‌کند و از رشد مو در آینده جلوگیری می‌کند.

روش لیزر موهای زائد، یکی از روش‌های آرایشی درمانی جهت رفع دائمی موهای زائد به‌شمار می‌رود. روش لیزر موهای زائد، جهت نتیجه دهی مطلوب نیاز به گذر زمان دارد.

قبل از اقدام به لیزر موهای زائد، باید همه عواملی که در نتیجه مطلوب یا نامطلوب لیزر موهای زائد، تاثیر می گذارند را در نظر بگیرید تا بهترین نتیجه را از این روش بگیرید.

روش لیزر موهای زائد، جزو آن دسته از از روش‌های پرطرفدار برای رفع دائمی موهای زائد است که برخی افراد به درستی آن را نمی شناسند و اطلاعاتی در این زمینه ندارند.

به‌همین دلیل دوست دارند خیلی سریع از این روش نتیجه بگیرند. عدم شناخت صحیح لیزر و نحوه عملکرد آن، بعضا باعث می‌شود که این دسته از افراد خیلی زود به این نتیجه برسند که لیزر روشی بیهوده است درصورتی که این حرف صحت ندارد.

اگر شما هم قصد انجام لیزر موهای زائد را دارید، بهتر است درباره این روش بیش‌تر بدانید!

اگر شما هم از برداشتن موهای زائد با روش‌هایی مانند موم انداختن، تراشیدن، کرم‌های موبر و کندن موها، خسته شده‌اید، می‌توانید برای خلاص شدن از موهای زائد خود به‌صورت دائمی از روش لیزر موهای زائد استفاده نمایید.

روش لیزر موهای زائد امروزه به یکی از محبوب ترین روش‌های رفع موهای زائد، تبدیل شده است. لیزر موهای زائد در آقایان و بانوان انجام می‌شود.

این روش جزو روش‌های غیر تهاجمی بوده و به همین دلیل باعث ایجاد عفونت در پوست نمی‌شود. اشعه لیزر به‌وسیله رنگدانه‌های ملانینی مو، جذب می‌شود و همین مورد باعث از بین رفتن سلول‌های سازنده مو می‌گردد.

باید توجه داشته باشید هرچه موها مشکی‌تر و ضخیم‌تر باشد، نور لیزر بیشتر جذب شده و ریشه موها سریعتر تخریب می‌شوند.

 

تعداد جلسات لیزر موهای زائد به چه صورت می باشد؟

2-3 هفته پس از اولین درمان شما طول می کشد تا تفاوت قابل توجهی مشاهده شود و تقریباً 6-8 جلسه به طور کلی برای به دست آوردن نتایج کامل لازم می باشد.

 البته افراد دارای موی بلوند به جلسات بیشتری به نسبت افراد دارای موهای تیره برای نتیجه گیری مناسب نیاز دارند.

به طور کلی:

موهای صورت سریعتر رشد می کنند و هر 4 هفته نیاز به درمان است.

موهای پا به آرامی رشد می کنند و ممکن است هر 12 هفته انجام شود.

گذشته از آن دو منطقه درمانی منحصر به فرد ، 8 هفته بین جلسات فاصله مناسبی است.

همچنین باید با در درمان های خود و رفتن به جلسات لیزر نظم داشته باشید تا بتوانید در مراحل مختلف چرخه رشد آنها مو را هدف قرار دهید، متوجه خواهید شد که بعد از ریختن مو از جلسه لیزر قبلی ، ناحیه صاف و بدون مو خواهد بود.

هنگامی که متوجه شدید موهایی از چرخه رشد جدید ظاهر می شوند ، زمان آن رسیده است که درمان و جلسه لیزر بعدی خود را انجام دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید