کلینیک لاغری شرق تهران

کلینیک لاغری شرق تهران


کلینیک زیبایی سپیدار، بهترین کلینیک لاغری شرق تهران می باشد که از دستگاه های پیشرفته و بروز استفاده می کند. 

در شرق تهران و تهرانپارس کلینیک های زیادی برای لاغری وجود دارد که یکی از آنها که هم دستگاه های ورزشی و هم لاغری با ماساژ را ارئه میدهد.

کلینیک زیبایی سپیدار با استفاده از جدیدترین روش لاغری با دستگاه بهترین راه حل را برای تناسب اندام بدون رژیم های سخت میداند.

این مرکز مجهز به دستگاه های ورزشی پزشکی میباشد. مرکز و کلینیک سپیدار یکی از بهترین مراکز لاغری که میتوانید اطلاعات بیشتری راجع به این کلینیک کسب کنید.

امروزه شیوه های نوین و جالبی برای افراد وجود دارند تا آن ها به تناسب اندام برسند، چیز هایی که حتی به ذهن بشر در گذشته نزدیک هم خطور نمی کرد.

امروزه به شیوه های پزشکی تبدیل شده که به افراد کمک می کند تا تناسب اندام داشته باشند.

علاوه بر راه های معمول مانند ورزش و رژیم های غذایی مختلف امروز افراد برای رسیدن به آرزوی خود در داشتن تناسب اندام حتی خود را به دست تیغ های جراحی نیز می سپارند و هزینه ها و مشکلات آن را به جان می خرند.

بسیاری از افراد پس از امتحان شیوه های متداول مانند ورزش و رژیم و نگرفتن نتایج لازم و خوب از آن ها به سمت راهکارهایی می روند که ممکن است همراه با عوارضی باشد.

 لاغری با دستگاه کرایولیپولیز ( لاغری موضعی با کرایولیپولیز شرق تهران ) از جمله روش های لاغری در کلینیک زیبایی سپیدار است.

در این کلینیک به صورت تخصصی برروی لاغری موضعی  کار می‌کنیم. و این کار را به کمک پیشرفته‌ترین دستگاه‌های روز دنیا انجام میدیم.

 

در روش کرایولیپولیز سلول‌های چربی طوری سرد می‌شوند که بدن قادر می‌شود آن‌ها شکسته و دفع کند.

در این روش رسوبات چربی‌های ناخواسته به شیوه‌ای کنترل شده و غیرتهاجمی شکسته می‌شوند تا بهبود کنترل شده فرم بدن امکان‌پذیر شود.

قرارگیری در معرض دماهای پایین باعث می‌شود که بافت چربی زیر جلدی، بدون آسیب رسیدن به بافت‌های اطراف، نابود شود. کرایو لیپولیز یک جایگزین غیرجراحی برای عمل جراحی لیپوساکشن است.

روش عملکرد و انجام دستگاه کرایولیپولیز

1-  بعضی چربی‌ها با تمرین و رژیم غذایی از بین نمی‌روند.

2-  با روش کرایو لیپولیز (یا کول‌اسکالپتینگ) سلو‌ل‌های چربی شناسایی شده و تا دماهایی که باعث مرگ آن‌ها می‌شود سرد می‌گردند.

3-  از آنجا که لیپید موجود در سلول‌های چربی در دمایی بالاتر از آب موجود در انواع سلول‌های دیگر بلوری (منجمد) می‌شود، هیچ آسیبی به عصب‌ها یا بافت‌های دیگر وارد نمی‌شود.

4-  بعد از درمان، سلول‌های چربی وارد یک زنجیره مرگ آپوپتیک شده و به تدریجی طی چند هفته یا چند ماه توسط سیستم ایمنی بدن دفع می‌شوند.

5-  ضخامت لایه چربی به طور چشمگیری کم می‌شود.

6-  کاهش ضخامت لایه چربی در ناحیه مورد هدف قرار گرفته باعث بهبود ظاهر پهلو‌ها می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید