تزریق ژل خط اخم و چروک پیشانی

تزریق ژل خط اخم و چروک پیشانی


تزریق ژل خط اخم و چروک پیشانی در کلینیک زیبایی سپیدار 

 با افزایش ن و پدیدار شدن خطوط در چهره افراد، نیاز به جوانسازی پوست و جوانسازی صورت در بسیاری از مردم دیده می شود، ایجاد خط اخم و چروک های پیشانی نیز یکی از اینهاست 

ترزیق ژل خط اخم و چن و چروک های پیشانی یکی از خدمات زیبایی پرطرفدار در کلینیک های زیبایی می باشد که بسیاری از مردم به دنبال یک مرکز معتبر هستند 

تزریق ژل بهترین راه برای رفع خط اخم می باشد به شرط آنکه توسط کلینیک معتبر و پزشکان متخصص انجام شود.

کلینیک زیبایی سپیدار بهترین مرکز تزریق ژل شرق تهران ( تزریق ژل تهرانپارس ) می باشد که با سالها تجربه پذیرای مراجعه کنندگان محترم می باشد. 

عموم مردم خط اخم را با خطوط بالای ابرو و روی پیشانی اشتباه می گیرند، ولی خطوط عمودی که بین دو ابرو ایجاد می شوند، خط اخم است.

این خطوط در هر سنی ظاهر می شوند، حتی ممکن است در اوایل دهه سوم زندگی خود با این خطوط مواجه شوید.

خط ابرو بر اثر جمع شدن بافت بین ابروها به شکل چین ایجاد می شود. عملکرد مکرر عضلات زیرین مرتبط با حالت چهره مهمترین عامل بروز این خطوط است.

از ۴۰ سالگی به بعد، چین و چروک های صورت عمق پیدا کرده و بیشتر نمایان می شوند، در نتیجه میل به داشتن پوستی صاف در فرد افزایش پیدا میکند.

تزریق فیلرهای پوستی به منظور صاف کردن پوست و از بین بردن چین و چروک استفاده می شود که روشی غیر جراحی و بدون جای زخم است.

افرادی که خط اخم عمیقی دارند که این خطوط با تزریق ضد چروک از بین نمی رود،‌ می توانند از مزایای تزریق فیلرهای پوستی بهره مند شوند.

افرادی هم که قبلا تزریق بوتاکس انجام داده اند اما هنوز خط اخم آنها برطرف نشده، می توانند نتایج مطلوبی از تزریق فیلرهای پوستی بگیرند.

در افرادی که هم خطوط و چین وچروک استاتیک (بدون حالات چهره) و هم خطوط پویا (با حالات چهره) دارند، ترکیب این دو تزریق (بوتاکس و فیلر) بهتر عمل می کند.

درمان با تزریق فیلر، برای افرادی که دارای چین و چروک فعال هستند، مناسب نیست.

تزریق ترکیبی بوتاکس و فیلر برای خانم های باردار و شیر ده و برای افرادی که سابقه آلرژی یا حساسیت دارند، استفاده نمی شود.

 

 

 

در تزریق ژل به پیشانی برای رفع خط‌های کم عمق و نیمه عمیق، می‌توان از ژل‌های غیر تهاجمی بهره برد که معمولا حساسیتی برای فرد ایجاد نمی‌کند و نتایج درخشان و ماندگاری هم خواهند داشت.

ژل تزریق شده موجب شل شدن و تغییر حال پوست پیشانی می‌شود و به این شکل فرو رفتگی و برآمدگی پیشانی رفع خواهد شد.

نتیجه تزریق ژل به پیشانی، معمولا پوستی صاف و درخشان است. البته ممکن است پزشک به شما، دیگر روش‌های جوان‌سازی پوست صورت را نیز پیشنهاد دهد تا تاثیر و ماندگاری تزریق ژل به پیشانی افزایش پیدا کند.

 

کاربرد تزریق ژل

انواع مختلفی از فیلرها و ژل ها وجود دارند که برای درمان علائم مختلف پیری مثل چین و چروک طراحی شده اند و هرکدام کاربرد متفاوتی دارند، مانند:

1- تزریق لب برای پر کردن لب های نازک

2- تقویت یا پر کردن نواحی کم عمق صورت

3- پر کردن جای اسکارهای فرورفته روی پوست

4- کاهش یا از بین بردن تیرگی یا چین و چروک زیر چشم و یا افتادگی پلک

5-پر کردن چین و چروک های صورت شامل چین و چروک های پیشانی و یا خطوط عمیق اخم که در ادامه این درمان را بیشتر توضیح می دهیم.

 

بهترین زمان تزریق ژل خط اخم

بهترین زمان برای تزریق ژل یا فیلر خط اخم، و پر کردن این ناحیه زمانی است که چین و چروک‌های بین دو ابرو ثابت شده‌اند و بدون اخم کردن هم ظاهر می‌شوند.

در این زمان برای از بین بردن این خطوط باید از پر کننده‌ها استفاده کرد که تزریق فیلر و تزریق چربی برداشته شده از بدن خود فرد، از انواع پرکننده‌ها محسوب می‌شوند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید