کلینیک لاغری شرق تهران

کلینیک لاغری شرق تهران


کلینیک زیبایی سپیدار بهترین کلینیک لاغری شرق تهران می باشد

ما در کلینیک زیبایی سپیدار به صورت تخصصی برروی لاغری موضعی کار می‌کنیم. و این کار را به کمک پیشرفته‌ترین دستگاه‌های روز دنیا و جدیدترین روش لاغری با دستگاه انجام میدهیم.
 به خاطر نوع زندگی  ماشینی و بی تحرکی، امروزه روز اکثر افراد دچار مشکلات فراوانی از جمله چاقی و تجمع چربی در نواحی مختلف بدن شده اند .
همین موضوع باعث شده تا کلینیک های لاغری در مناطق مختلف از جمله شرق تهران به وجود بیایند.

لاغری با دستگاه بهترین روش برای حذف چربی های سخت موجود در بدن است که با گرفتن رژیم های سخت و طاقت فرسا از بین نمی روند.

ممکن است فردی دارای وزن ایده آل باشد اما چربی های انباشته شده در برخی از قسمت های بدن مانند شکم و پهلو ها، تناسب اندام وی را دچار مشکل کرده باشد،

با استفاده از دستگاه لاغری می توان این مشکل را حل کرد.  سلولیت جزو چربی های سخت بدن است که با گرفتن رژیم لاغری و انجام تمرینات ورزشی باز هم از بین نمی رود.

در کلینیک زیبایی سپیدار انواع دستگاه های لاغری وجود دارد که شما را از جراحی های سخت لاغری نجات می دهد.

انواع روش های لاغری در این مرکز زیبایی از قرار زیر می باشد.

 

1-  لاغری با دستگاه کرایولیپولیز ( لاغری موضعی با کرایولیپولیز شرق تهران )

کرایولیپولیز از جمله جدیدترین و پیشرفته ترین روش های غیر تهاجمی در درمان لاغری موضعی است که به طور موثر چربی وسلولهای چربی را  در منطقه تحت درمان حذف می کند.

 

2-لاغری با دستگاه کویتیشن

روش کار این دستگاه را می توان از  جدید ترین روشهای غیر تهاجمی تناسب اندام دانست. این سیسـتم اولــترا سوند سبب تشکیل حبابهای ریز در اطراف سلولهای چربی می شود که به شدت در حال لرزش و فوران هسـتند.

کلینیک زیبایی سپیدار از جمله بهترین مراکز کویتیشن شرق تهران (کویتیشن تهرانپارس) می باشد.

3-لاغری با دستگاه RF 

لاغری به این روش را می توان از جدیدترین روش های لاغری در کلینیک زیبایی سپیدار دانست. این کلینیک  بهترین مرکز لیزر ( لیزر مو شرق تهران ) می باشد

چند قطبی شدن دستگاه ‏های آر.اف پیشرفت مهمی در تکنولوژی آر.اف بوده است. این انرژی آر.اف هم بر روی سلول‏های چربی  و هم بر روی کیفیت پوست تاثیر می ‏گذارد

بدن به تنهایی قدرت شگفت ‏انگیزی برای خود درمانی دارد. برای کاهش و حذف چربی‏ هایی که در 30،20 سال در بدن تجمع یافته ‏اند کافی‏ست طی چند جلسه با مراقبت‏ های لازم به نتیجه دلخواه برسید.

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید