جوانسازی پوست

جوانسازی پوست


انواع روش های جوانسازی پوست در کلینیک زیبایی سپیدار ( مرکز تخصصی جوانسازی )

کلینیک زیبایی سپیدار بهترین مرکز جوانسازی پوست تهرانپارس ( جوانسازی پوست شرق تهران ) می باشد در این مرکز از انواع روش های جوانسازی و انواع دستگاه های بروز دنیا استفاده می شود.

در کلینیک سپیدار بهترین کلینیک زیبایی شرق تهران  چه خدمات زیبایی انجام می شود؟

– لیزر موای زائد

-ژل  و بوتاکس

– جوانسازی

– لیفت صورت با پلاسما جت

لاغری با دستگاه

جوانسازی با نخ

– جوانسازی پوست دست

– لیزر جوانسازی پوست

مزوتراپی

به قطع تاکنون اسم مزوتراپی، بوتاکس، لیفت، تزریق ژل و چربی یا میکرونیدلینگ را شنیده اید. در دهه ی اخیر این اسامی پرتکرار تر شده اند. شاید شما نیز برای جوانسازی پوست خود اقدام کرده اید یا اینکه به این قضیه فکر می کنید.

اما جوانسازی پوست تکنیک های بسیار مختلف و گسترده ای دارد که هر کدام برای هدف خاصی مناسب است.به طور کلی جوانسازی پوست شامل روش های درمانی است که به هدف بهبود ظاهری پوست یا زیبایی پوست شما انجام می شوند.

آسیب های پوستی موارد مختلفی مانند آفتاب سوختگی، اثرات جوش و آکنه، زخم ها و نشانه های طبیعی پیری و کهولت سن را شامل می شوند.

 

چه زمانی می توانیم برای جوانسازی پوست اقدام کنیم؟

آسیب هایی که منجر به تخریب پوست یا ضایعات پوستی می شوند، می تواند انگیزه ای برای اقدام شما برای جوانسازی پوست باشد. این آسیب ها شامل:

1- دانه پوستی.

2- عفونت پوستی.

3- دیر خوب شدن زخم ها.

4- اثرات زخم ها و بریدگی ها.

5- لکه های تیره و روشن روی پوست.

6- واکنش های آلرژیک و حساسیت پوستی.

7- سوختگی: آثار سوختگی از جمله آفتاب سوختگی یا سوختگی با آتش.

8- تخریب یا تغییرات بافت پوست: برای مثال در هنگام اضافه یا کاهش وزن ناگهانی.

9- پیری (پیر شدن به صورت طبیعی می تواند باعث کاهش تولید کلاژن شده و در نهایت باعث افزایش چین و چروک و یا لکه های پوستی گردد).

 

 

مراقبت‌های پوستی و جلوگیری از پیری پوست بحث مفصلی است. در این بخش تلاش کردیم تا مهم‌ترین نکات آن را به شما بگوییم. ۱۰ توصیه‌ی زیر پایه‌های مراقبت پوستی را تشکیل می‌دهند.

یعنی این‌ها را باید خیلی جدی بگیرید و به خوبی عمل کنید. فرقی هم نمی‌کند که الان وضعیت پوست شما چگونه است و علایم پیری ظاهر شده‌اند یا خیر. باید این مراقبت‌ها را رعایت کنید.

حتی اگر بهترین روش جوانسازی پوست هم انجام دهید ولی این‌ها رعایت نکنید، خیلی زود اثرات جوانسازی از بین می‌روند.

 

1- هر روز ضد آفتاب بزنید. 

اگر می‌خواهید در پارک قدم بزنید یا برای یک کاری بانکی کوتاه بیرون رفته‌اید، فرقی نمی‌کند. هوا آفتابی، ابری یا بارانی است، فرقی نمی‌کند. ضد آفتاب زدن باید به یکی از عادات شما تبدیل شود؛

مثل مسواک زدن. از کرم‌های ضد آفتاب با SPF بالای ۳۰ استفاده کنید و برند مناسبی بخرید. دقت کنید که روی ضد آفتاب نوشته باشد: «Broad Spectrum» یا «طیف وسیع».

این ضد آفتاب‌ها از پوست شما در برابر اشعه‌های UVA و UVB مراقبت می‌کنند. اشعه‌ی UVA آفتاب به طور مستقیم باعث پیری پوست می‌شود. یادتان باشد که تمام بخش‌هایی که زیر لباس نیستند، باید با ضد آفتاب پوشیده شوند.

 

2- برنزه نکنید.

بزرگ‌ترین اشتباه در مراقبت‌های پوستی، برنزه کردن است که بیشتر در خانم‌های جوان شاهد هستیم. برنزه کردن یعنی پوست خود را به طور مستقیم در معرض اشعه‌ی UV قرار می‌دهید.

در واقع چیزی که باعث تیره شدن رنگ پوست می‌شود، همین اشعه‌ی پیرکننده و مضر UV است. یادتان باشد که سولاریوم نیز با اشعه‌ی UV کار می‌کند.

اشعه‌ی فرابنفش یا UV باعث تغییر رنگ پوست، ایجاد لکه‌های پوستی و از بین رفتن رشته‌های کلاژن و الاستین پوست می‌شود.

حتی اگر بهترین روش جوانسازی پوست را انجام دهید و بعد به سولاریوم بروید، تا حد خوبی زحمات و هزینه‌ی خود را تلف کرده‌اید.

 

3- عینک آفتابی بزنید. 

عینک فقط محافظ چشم‌های شما نیست؛ بلکه از پوست حساس و ظریف اطراف چشم‌ها نیز مراقبت می‌کند. وقتی عینک می‌زنید، پوست زیر چشم و پلک از گزند نور خورشید در امان می‌مانند.

همچنین نیازی نیست که چشمان خود را باریک کنید. باریک کردن چشمان باعث ایجاد خطوط پنجه کلاغی در طرفین چشم‌ها می‌شود که به مرور به چین و چروک‌های دائمی تبدیل می‌شوند.

 

4- سیگار نکشید.

مصرف دخانیات باعث افزایش سرعت از بین رفتن کلاژن‌های پوست می‌شود. همچنین با تنگ کردن عروق پوستی، کاری می‌کند تا اکسیژن و مواد مغذی مورد نیاز پوست به خوبی تامین نشود.

اگر سیگار می‌کشید، ترک کنید. بدانید بهترین روش جوانسازی پوست هم برای افراد سیگاری تاثیر پایداری ندارد.

 

5- نوشیدنی‌های الکلی مصرف نکنید.

مصرف الکل باعث کم‌آبی پوست شده و به مرور زمان به پوست شما آسیب می‌زند.

 

6- چاق و لاغر نشوید.

چاق و لاغر شدن مداوم که به رژیم یویو معروف است، برای پوست ضرر زیادی دارد. هم از جهت این که ممکن است باعث افتادگی پوست و از بین رفتن بالشتک‌های چربی زیر آن شود و هم از این جهت که استرس زیادی را به بدن تحمیل می‌کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید