جوانسازی پوست

جوانسازی پوست


جوانسازی پوست یکی از بهترین پیشرفت ها در علم زیبایی بوده است.

با توجه به اینکه فرآیند پیری پوست همراه با کم شدن ضخامت و الاستیسیته آن که در پی افت کلاژن و الاستین و هیالورونیک اسید  اتفاق می افتد و  به مرور لایه  زیر پوستی کم شده و چین وچروک ها در مناطق مختلف صورت به وجود می آید.

 این فرآیند با قرارگرفتن در معرض نورآفتاب و مصرف دخانیات افزایش پیدا می کند. ازاقدامات  پیشگیرانه و مراقبت های پوستی روش‌های جوانسازی پوست می باشد.

کلینیک زیبایی سپیدار در شرق تهران را می توان  یکی از بهترین مراکز جوانسازی پوست شرق تهران ( جوانسازی پوست تهرانپارس)دانست.

بابه کار بردن روش‌ها ی جوانسازی پوست می‌توانید به مقدار قابل توجهی مانع از پیری پوست شوید.

بنابراین عمل جوانسازی پوست شامل انجام و به کار بردن انواع فیلر ها مانند تزریق ژل و چربی و استفاده از بوتاکس و هچنین  به کاربردن  روشهای پیلینگ با میکرودرم (جوانسازی پوست با میکرودرم ابریژن) و لیزرها ی جوانسازی  با طول موجهای متفاوت و تأثیرات متفاوت شامل فرکشنال،ار اف جوانسازی ،ار اف فرکشنال، و لیزر کیو سوییچ و.. می باشد.

 

 

زمان استفاده از جوان سازی پوست

جوان سازی پوست  و محافظت از آن سن و سال خاصی را شامل نمیشود  بنابراین نباید حتما  مشکل پوستی داشته باشید و یا پوست صورتتان چین و چروک و شل و افتاده باشد تا به استفاده از روش های جوان سازی پوست بیاندیشید. در حقیقت جوان سازی پوست یک اقدام پیشگیرانه است که مجموعه وسیعی از خدمات را شامل می شود.

چند روش ساده برای جوانسازی پوست

روش های ساده‌ای برای جوانسازی پوست صورت وجود دارند که در طولانی مدت نتیجه های مطلوب را در بر خواهد داشت در صورتیکه این اقدامات به یک عادت در زندگی روزمره تبدیل شود.در زیر چند نمونه از این روش ها بیان شده است

مصرف کرم ضد آفتاب

نور خورشید یکی از موثرترین عوامل پیری پوست است که با استفاده از کرم های ضد آفتاب متناسب با پوست خود(چرب یا خشک) میتوانید تا حدودی ازاثرات مضر آن جلوگیری کنید . بهتر است کرم هایی کهSPF بالای ۳۰ دارند مصرف شود.

استفاده از عینک آفتابی

عینک آفتابی علاوه بر  محافظت از چشم‌ ، از پوست نازک اطراف چشم هم محافظت می کند  و از به وجود آمدن  خط اخم و خطوط پنجه کلاغی جلوگیری می کند.

نوشیدن آب

افزایش چین و چروک و تیره شدن آن ارتباط مستقیمی به کم شدن آب بدن دارد. در ضمن باعث  افزایش تجمع چربی زیر پوست می‌شود. بنابراین نوشیدن آب به اندازه کافی و استفاده از کرم های آبرسان میتواند تأثیر گذار باشد.

پرهیز ازمصرف نوشیدنی های الکلی

بر پایه تحقیقات نوشیدن الکل  بر پیری و چروک شدن پوست تأثیر مستقیم دارد.  براساس این بررسی ها تا یک روز بعد از نوشیدنی های الکلی پوست هنوز کم آب و خشک است و اثر آن بعد از یک هفته از بین می رود.

استفاده از ژل یا فوم های شست و شو

در حال حاضر شوینده‌های متفاوتی برای انواع پوست‌ها وجود دارند. ژل یا فوم شست و شو صورت هم شوینده‌های سبکی می باشند و همچنین برای انواع پوست ها محصولات متنوعی دارند .

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید