قیمت لیزر کل بدن

قیمت لیزر کل بدن


قیمت لیزر کل بدن در مرکز زیبایی سپیدار،  بهترین مرکز لیزر لیزر مو تهرانپارس ) بر اساس قسمت و اعضاء بدن متفاوت می باشد. 

لیزر بدن یکی از بهترین راه های از بین بردن موهای زائد همچنین زیبایی و جوانسازی پوست است که در کلینیک های زیبایی انجام می شود.

لیزر راهی مطمئن، موثر و مقرون به صرفه برای حذف دائمی موهای زائد بدن است. هزینه لیزر موهای زائد در سال ۱۴۰۱، از جمله مواردی است که همواره برای مراجعه کنندگان مهم است.

چه عواملی بر هزینه لیزر موهای زائد بدن موثرند؟

در گذشته قیمت لیزر را با توجه به تعداد شات‌های دستگاه محاسبه می‌کردند.

امروزه قیمت گذاری با توجه به ناحیه‌ی تحت درمان و جنسیت تعیین می‌شود. مثلاً هزینه لیزر موهای زیر بقل خانم‌ها با هزینه لیزر موهای زیر بقل آقایان تفاوت قیمت دارد.

عوامل موثر بر هزینه لیزر امروزه به سه عامل کلی بستگی دارد:

دستگاه لیزر، مهارت و تجربه‌ی کادر درمانی و همچنین ناحیه‌ی تحت درمان. دو مورد اول باعث تعیین قیمت پایه‌ای برای لیزر هر ناحیه می‌شود.

در ادامه در مورد تاثیر دستگاه لیزر و مهارت کادر درمانی بر هزینه لیزر و همچنین میزان اثر گذاری آن صحبت کرده‌ایم.

دستگاه لیزر موثر بر قیمت 

امروزه دستگاه‌ها و تکنولوژی‌های لیزر موثرتر، بهتر و پیشرفته‌تر از همیشه شده‌اند. هرچه یک کلینیک به دستگاه‌های جدیدتر و پیشرفته‌تری مجهز باشد، هزینه‌ی ابزار و محصولات مصرفی بالاتر، تاثیر لیزر بر حذف موهای زائد بیشتر و همچنین هزینه لیزر گران‌تر می‌شود.

سه تکنولوژی لیزر با اختلاف زیادی نسبت به سایرین برترند که دستگاه مرتبط با هر کدام در کلینیک خانه‌ی سفید موجود است. این تنوع باعث شده تا بتوانیم به همه‌ی مراجعین با هر رنگ پوستی، بهترین و موثرترین خدمات لیزر را ارائه دهیم.

در ادامه دستگاه‌ها و فناوری‌های مهم در بازار را معرفی کرده ایم:

دستگاه لیزر الکساندریت

لیزر الکساندریت یکی از سریع‌ترین و موثرترین تکنولوژی‌های لیزر در دنیاست. از این دستگاه می‌توان برای لیزر مناطق وسیع استفاده کرد. بیشترین تاثیر الکساندریت در مورد موهای نازک و پوست‌های روشن مشاهده می‌شود.

این دستگاه دارای جدیدترین تکنولوژی حال حاضر دنیا برای از بین بردن موهای زائد می باشد که برای طیف وسیعی از پوست ها و موها کارایی دارد.
در این دستگاه از تکنولوژی تابش و کولینگ منحصربفردی استفاده می شود که علاوه بر اینکه اشعه لیزر به بهترین نحو به پوست شما نفوذ می کند و فولیکول مو را تخریب می کند، ولی به بافت های اطراف و عصب های اطراف فولیکول هیچ آسیبی نمی رساند و عملا دردی شما حس نخواهید کرد.

برای افراد با پوست تیره، الکساندریت می‌تواند موجب لک‌های پوستی شود و اثر کمی بر حذف موهای زائد می‌گذارد.

دستگاه الکساندریت کلینیک زیبایی سپیدار ساخت شرکت آمریکایی کندلا است. نام این دستگاه کندلا جنتل پرو است که بهترین دستگاه الکساندریت محسوب می‌شود.

 

دستگاه لیزر ان دی یاگ

لیزر ان دی یاگ برای همه‌ی انواع رنگ پوست مناسب است؛ اما بیشتر برای کسانی استفاده می‌شود که پوست‌های تیره رنگی دارند. این فناوری لیزر طول موج بالایی داشته و تعداد تابش‌های کمتری برای حذف موهای زائد احتیاج دارد.

از این لیزر می‌توان برای موزدایی مناطق وسیع بدن هم استفاده کرد.

دستگاه لیزر دکا

این دستگاه لیزر دارای دو طول موج ان دی یاگ و الکساندریت است. این دستگاه فوق پیشرفته جزو معدود دستگاه‌های لیزر است که می‌تواند دو طول موج متفاوت تولید کند.

 تجربه‌ و مهارت کادر درمانی

تجربه و مهارت تیم لیزر کادر درمانی در لیزر موهای زائد از دستگاه مورد استفاده هم مهم‌تر است. یادتان باشد، کسی که بدن شما را لیزر می‌کند، اپراتور لیزر درمانی است نه دستگاه لیزر.

پزشک مجرب بهترین دستگاه لیزر را برای شما انتخاب می‌کند و اپراتور لیزر هم موثرترین درمان را برای شما انجام می‌دهد. هرچه اپراتور ماهرتر باشد، اثر گذاری لیزر بیشتر و عوارض آن کمتر می‌شود.

منطقی است که تیم درمانی حرفه‌ای‌تر، دستمزدهای بالاتری هم بگیرند. لذا این عامل هم تاثیر زیادی بر هزینه لیزر در کلینیک‌های مختلف دارد.

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید