جوانسازی پوست

جوانسازی پوست


به جرات می توان، کلینیک زیبایی سپیدار را یکی از بهترین مراکز جوانسازی پوست شرق تهران ( جوانسازی پوست تهرانپارس) دانست.

در این کلینیک جوانسازی پوست با جدیدترین متد های روز دنیا انجام می شود. جوانسازی همواه یکی از محبوبترین خدمات کلینیک های زیبایی بوده است و مردم برای برطرف کردن مشکلات پوستی خود به این مراکز مراجعه می کنند.

همچنین در ازن مرکز انواع خدمات لیزر در حال انجام می باشد. از جمله خدمات لیزر موهای زائد  می توان به:

1-  لیزر بدن 

2- لیزر زیر بغل 

3- لیزر دست و پا 

4- لیزر شکم و کمر 

 5- لیزر پوست صورت

6- لیزر موهای زائد واژن

7- لیزر موهای زائد بیکینی 

 

پوست انسان به مرور زمان دچار افتادگی و چین و چروک های بسیار زیادی می شود که می توان با استفاده از روش های مختلف جوانسازی پوست آن ها را درمان کرد؛

برای استفاده از این روش ها باید به بهترین مرکز جوانسازی پوست در تهران مراجعه کرد تا پرسنل و پزشکان حاذق در مجموعه با ارائه خدمات خود بتوانند مشکلات پوستی را برطرف کنند.

در صورت افزایش سن یا روش زندگی نادرست در نواحی مختلف صورت خطوطی نمایان می شود .

این خطوط شامل خط اخم (بین ابروها به صورت عمودی)، خطوط شعاعی دور چشم و خطوط پنجه کلاغی، خط خنده (کناره‌های بینی تا بالای لب) و خطوط شعاعی دور لب می باشد.

می توان با مراجعه به بهترین مرکز جوانسازی پوست در تهران آن ها را برطرف کرد؛ بهترین مرکز جوانسازی پوست شرق تهران باید از ابزار و تجهیزات بسیار مدرن استفاده کند تا نتایج حاصل شده از روش های مختلف رضایت بخش باشند.

 

جوانسازی با لیزر 

جوانسازی پوست با لیزر، یکی از بهترین روش‌هایی است که زیبایی و شادابی پوست را بازمی‌گرداند. زیباسازی و ترمیم پوست با لیزر، آکنه و لک‌های پوستی را از بین می‌برد و با ایجاد بافت جدیدی از پوست، جوانی و شادابی را به پوست بازمی‌گرداند.

جوانسازی پوست با لیزر یک عمل زیبایی کم تهاجمی است که نیازی به بستری ندارد. این عمل به صورت سرپایی در کلینیک‌های نعتبر توسط پزشک متخصص یا فوق تخصص زیبایی انجام می‌شود.

نخست مناطقی که نیاز به جوانسازی دارند، مشخص می‌شوند. این جوانسازی ممکن است شامل از بین بردن چین و چروک، رفع جای جوش، رفع لک و خال و یا رفع اسکار یا جای آکنه باشد.

بسته به نوع جوانسازی و اندازه و ابعاد ناحیه مورد نظر، یک جلسه لیزر بین ۱۵ تا ۴۵ دقیقه زمان نیاز دارد. ممکن است تنها به یک جلسه لیزر نیاز داشته باشید و یا ممکن است تا ۵ جلسه جوانسازی با لیزر تکرار شود.

هرچه ناحیه مورد نظر بزرگتر باشد و یا عمق مشکلات پوستی بیشتر باشد، به جلسات بیشتری نیاز خواهید داشت.

قبل از انجام لیزر، داروی بی‌حسی موضعی به صورت تزریق یا کرم موضعی، استفاده خواهد شد. از آنجایی که جوانسازی پوست با لیزر روش ملایمی است، شما هیچ درد و ناراحتی را تجربه نخواهید کرد. تنها شاید گرمای ملایمی را روی پوست خود حس کنید.

پس از انجام لیزر، نواحی تحت درمان به‌وسیله پانسمان، به مدت ۲۴ ساعت پوشانده می‌شوند. در این ۲۴ ساعت، لازم است حدود ۴ الی ۵ بار پانسمان را باز کنید.

با دستان استریل و یا با کمک گاز استریل، پماد مخصوصی که توسط پزشک تجویز می‌گردد، روی نواحی موردنظر مالیده شود. این پماد، از عفونت نواحی تحت درمان پیشگیری می‌کند.

معمولا طول درمان، بین ۱ تا ۲ هفته خواهد بود. در این مدت حتما باید مراقبت‌های لازم را رعایت کنید تا به بهترین نتایج جوانسازی برسید.

همچنین ممکن است موارد دیگری نیز در مورد مراقبت از پوست بعد از جوانسازی با لیزر وجود داشته باشد که پزشک به شما تجویز خواهد کرد؛

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید